خبرگزاری کار ایران

بازار بلورفروشان شوش تهران ساماندهی شد؛

مدیر کل تعزیرات استان تهران: کانکس تعزیرات در بازار بلورفروشان مستقر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۴۳

ساماندهی بازار شوش نیز یک حرکت ادامه‌دار خواهد بود / کانکس تعزیرات در محل مستقر شده و تمام دستفروشان جمع آوری و ساماندهی شدند.

طرح ساماندهی بازار بلورفروشان شوش تهران امروز(پنج شنبه) با حضور مدیر کل تعزیرات استان تهران، شهردار منطقه ۱۶، اتاق اصناف، سازمان صنعت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید شهرآبادی رئیس شعبه ۴۱ تعزیرات استان تهران و سرپرست گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه بازار شوش تهران بیشتر یک بازار بین‌المللی است تا یک بازار شهری جهت ساماندهی این بازار و بنا بر درخواست شهرداری، کانکس تعزیرات در محل مستقر شده و تمام دستفروشان جمع آوری و ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از تخلفات ناشی از بی‌نظمی‌های موجود در بازار است، تاکید کرد: زمانی که این بی‌نظمی‌ها کنترل شود، تخلفات نیز قابل کنترل خواهند بود.

شهرآبادی در توضیحات بیشتری ادامه داد: تعزیرات حکومتی به هیچ کجا نمی‌آید که برود و ما این کار را در تمام نقاط مختلف نیز انجام داده‌ایم و این کار ادامه‌دار خواهد بود.

رئیس شعبه ۴۱ تعزیرات استان تهران و سرپرست گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، تصریح کرد: طرح از نظر ما استمرار یک حرکت است، لذا طرح ساماندهی بازار شوش نیز یک حرکت ادامه‌دار خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین به کارگیری اتباع خارجی(افغانی) بدون داشتن مجوز اقامت و مجوز اشتغال(مجوز برای حرفه یا صنف) ممنوع است و از فعالیت آنان برابر مقررات جلوگیری خواهد شد.

شهرآبادی افزود: اولویت کار با افراد ایرانی است و از آنجا که به اندازه کافی نیروی کار ایرانی وجود دارد، تمام چرخ‌داران ایرانی خواهند بود.

وی گفت: بساط‌گستران و دستفروشان برای ساماندهی و عرضه محصول در روزهای پنجشنبه و جمعه باید به پاساژ مهتاب در خیابان دشت‌بان‌زاده مراجعه کنند.

رئیس شعبه ۴۱ تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: از این پس ساعت فعالیت‌های صنفی در نیمه اول سال از ساعت ۹ صبح تا ۸ بعدازظهر و در نیمه دوم سال از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر مشخص شده و در زمان فعالیت، درب‌های ورودی و خروجی گشت‌گاه مسدود و تردد موتورسیکلت و خودرو ممنوع است، و حمل بار با مینی چرخ انجام خواهد شد و تا زمان تهیه مینی چرخ از چرخ دستی استفاده می‌شود.

وی افزود: زمان تخلیه و بارگیری قبل از ساعت ۹ صبح و یا پس از ساعت کار است، در صورت جابجایی کالا در روز از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۴ با چرخ دستی انجام می‌شود.

شهرآبادی افزود: همچنین محل توقف موتورسیکلت‌ها در خیابان مقاریان و محل توقف چرخ‌دستی‌ها در گاراژ فخر رضایی و عدل عزیزیان خواهد بود اما در صورت نیاز محل‌های دیگری نیز مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: استفاده از فضای خارج از مغازه‌ها و دستفروشی و بساط گستری در گشت‌گاه و خیابان‌ها و پیاده روهای بازار ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز