خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

برای امنیت سرمایه گذاری و مبارزه با فساد اقتصادی در کشور تلاش می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۳۴

امنیت بستر سرمایه گذاری را فراهم می‌کند و سرمایه گذاری امنیت را تضمین می‌کند.

وزیر اظلاعات در آیین پایانی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذای استان همدان با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت اطلاعات با فساد اداری و اقتصادی برخورد کرده و ایجاد امنیت زمینه سرمایه گذاری پایدار و پویا را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا از همدان، سید محمود علوی با بیان اینکه؛ دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند با اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ زمینه حضور گسترده، فعال و پویای بخش خصوصی را فراهم کند، افزود: امنیت بستر سرمایه گذاری را فراهم می‌کند و سرمایه گذاری امنیت را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاری‌های خارجی و ایجاد زمینه حضور سرمایه گذاری‌های خارجی در کشور خاطر نشان کرد: وظیفه حکومت دینی ایجاد امنیت برای کارگر، کارآفرین و سرمایه گذاراست تاافراد جامعه در عرصه‌های مختلف فعالیت سازنده داشته باشند.

وزیر اطلاعات از کسانی که دارای مدیریت و توان اقتصادی هستند خواست تا توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور بکار گیرند.

علوی تصریح کرد: ایمان و شکوفایی اقتصادی پیوندی تنگاتنگ دارند و در پرتو یک جامعه ایمانی با فرهنگ پویا می‌توان زمینه امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا را فراهم کرد. چرا که اسلام بر زندگی شرافتمندانه یا معیشت مشروع و حلال برای جامعه توصیه دارد.

وی برایجاد امنیت با نشاط در تمام عرصه‌های کشور از جمله فرهنگی، علم و دانش، اقتصاد و… تاکید کرد و گفت: دولت باید به سمتی حرکت کند که عرصه کارآفرینی و ایجاد اشتغال را به بخش خصوصی واگذار کرده و امنیت سرمایه گذاری این بخش را تضمین کند.

وزیر اطلاعات به سرمایه گذاران اطمینان داد با فراق باز در عرصه اقتصادی کشور فعالیت کنند و علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور را به قطب فعالیتهای اقتصادی، کشاورزی و… دنیا تبدیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز