خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

استفاده از تجربیات بازنشستگان سرمایه‌ای ارزشمند برای سازمان‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۱۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان در سازمان‌ها تاکید کرد و از تجربیات آنان به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند برای سازمان‌ها نام برد.

محمد مصطفی نجفیان در آیین تجلیل از بازنشستگان این شرکت در سنندج گفت: بازنشستگان ۳۰ سال از عمر خود را در این شرکت و در راه خدمت به مردم استان سپری و در این سال ها تجربیات گران‌بهایی کسب کرده اند که می تواند برای همکاران سرمایه ای ارزشمند و قابل اتکا باشد و بهتر است زمینه استفاده هرچه بیشتر این تجربیات در شرکت فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و ارتباط همکاران و مدیران شرکت با بازنشستگان باید مستمر و دائمی باشد، ادامه داد: موفقیت‌های کنونی شرکت، مرهون زحمات و تلاش‌های بازنشستگان در سال‌های قبل است و ما قدردان زحمات بی دریغ و مخلصانه آنها در دوران خدمت هستیم.

وی اظهار کرد: برای حل بهتر مسائل و مشکلات بازنشستگان لازم است جلسات ماهانه با حضور نمایندگان آنان در دفتر مدیرعامل تشکیل شود تا زمینه ارتباط و تعامل بیشتر فراهم شود.

نجفیان در مورد خدمات درمانی و رفاهی به بازنشستگان نیز تاکید کرد: در حال حاضر شرکت با تنگناهای مالی و اعتباری مواجه است و از این رو ممکن است آنچنان که باید و شاید امکان ارائه خدمات رفاهی شایسته و درخور شأن و منزلت بازنشستگان و همکاران، فراهم نشود ولی این اطمینان را می دهم تا جایی که امکان خدمات رفاهی وجود داشته باشد از سوی شرکت دریغ نمی شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم بازنشستگان، اشتغال و استخدام فرزندان‌شان است، افزود: متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که وزارت نیرو و مجمع برای شرکت ایجاد کرده اند، امکان استخدام فرزندان همه همکاران وجود ندارد و از این رو موسسه تامین آتیه کارکنان صنعت آب و برق از دو سال قبل با هدف بکارگیری فرزندان همکاران تاسیس شده و امیدواریم بتوانیم از این طریق این دغدغه همکاران را رفع کنیم.

نجفیان در ادامه به مجوز استخدام ۵۳ نفر در شرکت اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری برای جذب این نیروها آزمون برگزار شود و فرزندان همکاران و بازنشستگان می توانند از این فرصت مناسب استفاده کنند و راه را برای استخدام خود هموار سازند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی آغاز یک زندگی جدید با سبک و سیاق متفاوت است تاکید کرد: در ۱۲ ماه گذشته تعداد ۱۷ نفر از همکاران شرکت به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند که ضمن تقدیر از زحمات ۳۰ ساله آنها امیدواریم زندگی توام با آرامش و سرخوشی را در کنار خانواده های خود داشته باشند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان سال ۹۳ شرکت توزیع نیروی برق کردستان تجلیل و قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز