خبرگزاری کار ایران

بررسی راهکارهای توسعه صنعت گردشگری در دیواندره

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۰۸

مسئولان سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در نشستی در دیواندره، راهکارهای توسعه صنعت گردشگری را در این شهرستان بررسی کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در این نشست از دیواندره به عنوان یکی از مناطق گردشگری کردستان یاد کرد و گفت: آثار تاریخی موجود در این شهرستان از جمله غار کرفتو می تواند در جذب گردشگر بسیار موثر باشد.

آرمان وطن دوست افزود: جذب گردشگر نیاز به برنامه ریزی، حمایت و همکاری تمام دستگاه ها دارد و می تواند به رونق و توسعه استان و ایجاد درآمد برای مردم کردستان منجر شود.

وی با اشاره به اینکه غار کرفتو در آستانه جهانی شدن قرار دارد، گفت: با ثبت جهانی این غار شاهد افزایش ورود گردشگر به استان کردستان و شهرستان دیواندره خواهیم بود که باید برای این امر برنامه ریزی کنیم.

فرماندار دیواندره نیز در این جلسه گفت: بحثگردشگری و میراثفرهنگی از اولویت های کاری فرمانداری شهرستان دیواندره محسوب می شود.

بهرام فاتحی به جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله غار باستانی کرفتو، کوه چهل چشمه، آب درمانی احمد کر و.. اشاره کرد و گفت: این موارد پتانسیل های مناسبی برای جذب گردشگر هستند و فرمانداری دیواندره این آمادگی را برای حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و میراثفرهنگی دارد.

شهرستان دیواندره در فاصله ۹۸ کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز