خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشتستان در آیین تودیع و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان:

۶۰ میلیارد ریال برای ۴۵ طرح ورزشی دشتستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۰۱

در سال جاری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال صرف اجرای ۴۵ طرح ورزشی در شهرستان خواهد شد.

آیین تودیع و تکریم و معارفه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با حضور فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، جمعی از مسئولین و ورزشکاران در سالن اجتماعات کانون امام خمینی(ره) شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: ورزش موضوعی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

ارسلان زارع بابیان کارکردهای مختلف ورزش تصریح کرد: ورزش علاوه بر اینکه موجب سلامتی، نشاط، تحرک و پویایی می‌گردد زمینه مشارکت و نقش افرینی اجتماعی در ارتقاء شاخص‌های سطح زندگی را نیز در جامعه فراهم می‌‌آورد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید، استاندار محترم و مسولین ذیربط در عرصه ورزش و جوانان گفت: بایستی با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تقویت سخت افزارهای موثر در توسعه ورزش از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده بهینه شود.

نماینده عالی دولت در دشتستان در پایان اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال صرف اجرای ۴۵ طرح ورزشی در شهرستان خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: استان بوشهر دومین استان جوان کشور است لذا باید تلاش بیشتری در راستای حل مشکلات جوانان این استان داشت.

احمد بهروزیان فرد ضمن تشکر از فعالیت دو ساله علی حاجیانی در سمت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان افزود: این تودیع و معارفه دلیل ناتوانی وی در این سمت نسیت، بلکه می‌خواهیم از ایشان در جاهای دیگری از بدنه ورزشی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی شهرستان دشتستان به ازای هر نفر ۶۸ سانتی متر مربع می‌باشد که شامل ۱۷ سالن ورزشی و یک استخر شنا است.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی حاجیانی تقدیر شد و حکم نادر آزاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان به وی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز