خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار شد:

شوراهای اسلامی روستایی بوشهر در مصرف بهینه آب فرهنگ سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۹۹

با توجه به اینکه آب مصرفی استان بوشهر با خط طولانی کوثر، وارد شهرها و روستاهای استان بوشهر می‌شود، لازم است شوراهای روستایی در مصرف بهینه آب فرهنگ سازی کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه آب مصرفی استان بوشهر با خط طولانی کوثر وارد شهر‌ها و روستاهای استان بوشهر می‌شود، لازم است شوراهای روستایی در مصرف بهینه آب فرهنگ سازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاپور رستمی در نشست با مسئولان شوراهای اسلامی شهرستانهای استان بوشهر با بیان اینکه شوراهای اسلامی در همه حوزه‌های توسعه‌ای نقش مهم و تاثیرگذاری دارند، گفت: شوراهای اسلامی بازوان شهرداران و دهیاران و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان قلمداد می‌شوند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی در فرهنگ سازی نقش مهمی به ویژه در روستا‌ها دارند، تصریح کرد: شوراهای اسلامی علاوه بر عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها در فرهنگ سازی در حوزه‌های گوناگون جامعه نقش آفرینی کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه آب مصرفی استان بوشهر از خطوط آبرسانی طولانی کوثر تامین می‌شود، افزود: با توجه به اینکه منبع تامین کننده آب مصرفی استان بوشهر استانهای همجوار بوشهر است باید در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در روستا‌ها فرهنگ سازی شود.

رستمی، بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر‌ها و روستا‌ها تاکید کرد و گفت: اکنون برخی افراد سودجو در پدیده زمین خواری اقدام می‌کنند که باید نسبت به حفاظت ازاراضی ملی و بیت‌المال اقدامات لازم انجام شود.

وی، از اجرای طرح پسماند ساحلی در استان بوشهر خبرداد و گفت: برای دفع پسماند ساحلی استان بوشهر امسال ۲۰ میلیارد ریال مصوب شده است که در اجرای این طرح سواحل استان بوشهر از پسماند زباله پاکسازی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از مطالعه دفع پسماند روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس این طرح روستاهای استان بوشهر به دفع مکانیزاسیون پسماند مجهز می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز