خبرگزاری کار ایران

بازی های ساحلی آسیا - تایلند؛

تیم واترپلوی ساحلی ایران مغلوب کویت شد / شکست تلخ واترپلوی ایران مقابل یک تیم عربی!

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۸۲

تیم ملی واترپلو ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت های واترپلو ساحلی تایلند مقابل تیم نه چندان مطرح کویت تن به شکست داد تا طعم تلخ شکست را مقابل یک تیم عربی تجربه کند.

تیم ملی واترپلو ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت های واترپلو ساحلی تایلند مقابل تیم نه چندان مطرح کویت تن به شکست داد تا پس از کسب دو پیروزی مقابل هنگ کنگ و اندونزی طعم تلخ شکست را مقابل یک تیم عربی تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واترپلوئیست های ساحلی ایران در سومین دیدار خود در مسابقات واترپلو بازی های آسیایی ساحلی تایلند امروز مقابل کویت صف آرایی کردند و در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۶ مقابل حریف خود تن به شکستی تلخ دادند.

تیم واترپلو ساحلی ایران اگر چه اولین گل را در ابتدای بازی دریافت کرد ولی در ادامه توانست با زدن ۵ گل بر بازی مسلط شود. واترپلوئیست های ایران نیمه اول را با حساب ۸ بر ۵ پیروز شدند اما در نیمه دوم کویتی ها برتری خود را به تیم ملی واترپلو ایران تحمیل کردند و در نهایت با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ ایران را شکست دادند.

واترپلوئیست های ساحلی ایران فردا(جمعه) در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان می روند.

با این شکست موقعیت تیم کشورمان برای قهرمانی در این مسابقات از دست رفت و ساحلی بازان کشورمان باید در دیدارهای آینده برای کسب مدال نقره یا برنز تلاش کنند.

رقابت های واترپلوی ساحلی آسیا با حضور ۶ تیم هنگ کنگ، اندونزی، تایلند، قزاقستان، کویت و ایران در شهر پوکت تایلند جریان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز