خبرگزاری کار ایران

۱۶ زمین چمن ورزشی مصنوعی در روستاهای عسلویه

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۸۰

در راستای ساخت زمین چمن ورزشی مصنوعی در روستاهای استان بوشهر، ۱۶ زمین در روستاهای عسلویه با ۳۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: در راستای ساخت زمین چمن ورزشی مصنوعی در روستاهای استان بوشهر ۱۶ زمین در روستاهای عسلویه با ۳۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین عالی‌نژاد در نشست با مسئولان شوراهای اسلامی روستایی استان بوشهر با بیان اینکه امسال خدمات به روستائیان استان افزایش یافته است، گفت: روستاهای استان بوشهر علاوه برای بهره‌مندی از طرح‌های هادی، از خدمات دفع پسماند به صورت ماشینی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر از ساخت زمین چمن ورزشی مصنوعی در روستاهای استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: امسال افزون بر ۵۰ زمین چمن ورزشی مصنوعی در روستاهای استان بوشهر ساخته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عالی‌نژاد با بیان اینکه ۱۶ روستای بالای یک‌هزار نفر جمعیت روستایی که فاقد امکانات ورزشی هستند، صاحب زمین چمن‌ ورزشی مصنوعی می‌شوند، گفت: برای ساخت این زمین‌های ورزشی روستایی ۳۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که ۲۰ میلیارد ریال آن از سوی دهیاری‌ها تامین شده است.

وی، زمان بهره‌برداری از زمین‌های ورزشی یاد شده روستایی را بهمن ماه اعلام و تصریح کرد: در کنار این زمین‌های ورزشی پارک‌های تفریحی رفاهی ویژه روستائیان ایجاد می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات پسماند روستایی استان بوشهر از محل سازمان شهرداری‌ها۲ میلیارد ریال است، گفت: علاوه بر این ۲ میلیارد ریال از سوی دهیاری‌ها ی استان بوشهر تامین شده که روستا‌ها به ماشین‌آلات دفع پسماند و زباله مجهز می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز