خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر؛

سرانه فضای اداری دستگاه های اجرایی استان بوشهر بروز رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۷۹

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از به‌روز رسانی سرانه فضای اداری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از بروز رسانی سرانه فضای اداری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید زرین فر در نشست ساماندهی فضای اداری استان بوشهر با بیان اینکه مبانی اولیه هر اقدامی اطلاعات صحیح و به‌روز است، افزود: هر برنامه و اقدامی در این زمینه براساس اقدامات کار‌شناسی شده طراحی و اجرا می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: به‌روز کردن اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف بویژه سرانه فضای اداری موجب رشد متوازن آن دستگاه می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اطلاعات اولیه اموال و دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تهیه و ویرایش شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: ارائه گزارش اطلاعات دقیق کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی در بخش سرانه ادارات در ارزش گذاری و رتبه بندی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاثیر دارد.

زرین فر عنوان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید اطلاعات به‌روز و دقیقی در حوزه فضای اداری متناسب با هر کارمند را مشخص کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز