خبرگزاری کار ایران

فوتبال جام خلیج فارس - عربستان؛

بحرین با تساوی برابر قطر حذف شد / مارکار آقاجانیان ناظر ویژه حریفان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۷۲

رقابت های فوتبال جام خلیج فارس با شرکت ۸ تیم عربستان، کویت، عراق، بحرین، قطر، امارات، عمان و یمن از پنجشنبه هفته گذشته در دو گروه چهار تیمی در شهر ریاض پایتخت عربستان آغاز شده است.

در سومین روز از رقابت های فوتبال جام خلیج فارس، تیم های ملی قطر و بحرین که هر دو در گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا قرار دارند، به نتیجه تساوی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که چهارشنبه شب و از گروه نخست این مسابقات برگزار شد، تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل برتری بی ثمر ماند و دو تیم درنهایت با نتیجه بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند.

تیم ملی قطر برغم این مساوی به همراه عربستان به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت و بحرین و یمن با قرار گرفتن در رده های سوم و چهارم این گروه، حذف شدند.

کارلوس کی‌روش برای زیر نظر گرفتن حریفان ایران مارکار آقاجانیان را به عربستان فرستاده است.

همزمان با این دیدار، تیم های سعودی و یمن در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم رفتند که در پایان تیم عربستان با تک گل دقیقه ۲۸ نواف العابد به برتری رسید.

دیدار امشب امارات با عراق و کویت با عمان چهره دو تیم صعود کننده گروه دوم را مشخص می کند.

رقابت های فوتبال جام کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با شرکت ۸ تیم عربستان، کویت، عراق، بحرین، قطر، امارات، عمان و یمن از پنجشنبه هفته گذشته در دو گروه چهار تیمی در شهر ریاض پایتخت عربستان آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز