خبرگزاری کار ایران

به درخواست بزرگان پرسپولیس؛

وزیر ورزش از پیگیری شکایت علیه علی دایی منصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۰۹

من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تلاش کنند.

محمود گودرزی عصر امروز با جمعی از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دیدار کرد و به پیشنهاد آنها برای انصراف از پیگیری شکایت خود از علی دایی پاسخ مثبت داد.

به گزارش ایلنا، گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال گفت: دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود در سایر عرصه ها هم ورزش رشد خواهد کرد.

در این نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی، و سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت ها برای حفظ ارزشها و احترام جامعه ورزش شدند.

محمود گودرزی با تایید نظر آنها گفت: خودم از خانوده ورزش هستم و هیچ وقت راضی نمی شوم که ذره ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه ای وارد شود.

وزیر ورزش افزود: به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند.

گودرزی گفت: نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم ها و چارچوب های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است.

وزیر ورزش و جوانان افرود: من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.

گفتنی است وزارت ورزش و جوانان نسبت به اظهارات علی دایی و علیرضا رحیمی(سرمربی و مدیر عامل وقت باشگاه پرسپولیس) در زمان برکناری آنها روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه به اتهام نتشویش اذهان عمومی شکایت کرد که این پرونده در دادسرای فرهنگ و رسانه جریان داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز