خبرگزاری کار ایران

وزنه برداری قهرمانی جهان - آلماتی؛

عذرخواهی قزاق‌ها بابت پخش نشدن کامل سرود ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۱۳

به دنبال اعتراض ایران مسئول کمیته برگزاری مسابقات در دیدار با حسین رضازاده بابت پخش نشدن کامل سرود ایران در هنگام مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم از همه ایرانی های حاضر در سالن عذرخواهی کرد.

کمیته برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان بابت پخش نشدن کامل سرود ایران در مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم درحالی با قهرمانی کیانوش رستمی و به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ ایران برگزار شد که سرود کشورمان کامل پخش نشد و چند ثانیه پیش از اتمام قطع شد که با اعتراض حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری روبرو شد.

به دنبال این اعتراض صبح امروز(شنبه) مسئول کمیته برگزاری مسابقات در دیدار با حسین رضازاده بابت پخش نشدن کامل سرود ایران در هنگام مراسم اهدای مدال دسته ۸۵ کیلوگرم از همه ایرانی های حاضر در سالن عذرخواهی کرد.

وی گفت: نقص فنی دستگاه پخش صدا باعثاین اختلال شد و در ضمن باتوجه به اینکه این اختلاف در سه ثانیه پایانی صورت گرفت امکان پخش مجدد آن وجود نداشت به همین خاطر ما امیدواریم تیم ملی ایران عذرخواهی کمیته برگزاری مسابقات را بپذیرد.

کیانوش رستمی با مهار وزنه های ۱۷۸ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۱۳ کیلوگرم در دو ضرب با حدنصاب مجموع ۳۹۱ کیلوگرم ۲ مدال طلا و یک نقره ارزشمند برای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز