خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان خوزستان؛

مسابقات قهرمانی کونگ فو جهان در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۹۱

با حمایت های فرماندار ماهشهر، مسابقات قهرمانی کونگ فو و هنرهای رزمی جهان ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان در ماهشهر برگزار شود.

طی جلسه‌ای که با حضور کیانی‌زاده مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، علی شائی معان توسعه امور ورزش استان، حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو، قمر فرماندار ماهشهر و تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر برگزار شد، مقرر گردید مسابقات قهرمانی کونگ فو و هنرهای رزمی جهان ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان در ماهشهر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص گفت: میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی از ابتدای سال، جزو هدف گذاری‌هایمان بود و یکی ار رشته‌هایی که برای گرفتن میزبانی آن برنامه ریزی کرده بودیم، رقابت‌های کونگ فو بود.

فرامرز کیانی‌زاده افزود: در همین راستا از رییس فدراسیون کونگ فو دعوت کردیم تا در ماهشهر جلسه‌ای مشترک با او داشته باشیم که در این جلسه تفکیک کار شد و در مورد هزینه‌ها صحبت‌هایی شد که جا دارد از دکتر قمر، فرماندار ماهشهر که خیلی از مسوولیت‌ها را در این زمینه پذیرفت، تشکر کنم و ان شاالله با حمایت‌های او می‌توانیم به راحتی این مسابقات را برگزار کنیم.

کیانی‌زاده خاطر نشان کرد: در کنار این رقابت‌ها نیز قرار است مجمع جهانی این رشته نیز با حضور تمام روسای فدراسیون‌های کشور‌ها برگزار شود. علاوه بر آن کلاس ارتقا داوری کونگ فو در بالا‌ترین سطح برگزار خواهد شد؛ در واقع ما میزبان سه رویداد هستیم.

وی بیان کرد: تا آغاز این مسابقات زمان داریم و قطعا باتوجه به زمانی که در اختیار داریم، راحت‌تر و بهتر می‌توانیم کار‌ها را نسبت به رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی انجام دهیم.

کیانی‌زاده خاطر نشان کرد: کونگ فو رشته‌ای ایرانی است که فدراسیون به دنبال این است که این رشته را در سطح دنیا به اسم ایران ثبت کند، یعنی ما علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو در اینجا، به فدراسیون نیز کمک می‌کنیم تا این رشته را به نام ایران ثبت جهانی کند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال قصد میزبانی مسابقات بین المللی دیگری را هم داریم، گفت: علاوه بر کشتی و کونگ فو، تا پایان سال پیش بینی میزبانی دو مسابقه بین المللی دیگر را هم در خوزستان کرده‌ایم که زمانی که قطعی شد، اعلام خواهیم نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: تلاشمان را می‌کنیم و وقت می‌گذاریم تا بتوانیم از هر دو میزبانی مسابقات کشتی فرنگی و کونگ فو سربلند خارج شویم.

منصور قمر، فرماندار شهرستان ماهشهر نیز به خبرنگار ایلنا گفت: از تمام پتانسیل های موجود شهرستان برای میزبانی شایسته ی این مسابقات استفاده خواهیم نمود.

وی شهرستان ماهشهر را یکی از نقاط توانمند استان و کشور دانست و افزود: با بسیج تمام امکانات موجود، این مسابقات به بهترین وجه ممکن در این شهرستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز