خبرگزاری کار ایران

طی پیام‌های جداگانه؛

سرلشکر فیروزآبادی انتصاب سرافراز و ضرغامی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۵۱

امیدوارم با مدد از سرمایه علم و تجارب ارزنده خود و عشق و ارادتی که به اسام عزیز، انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دارید در حفظ وحدت امت در عصر بیداری اسلامی موافق و پیروز باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیام‌هایی انتصاب سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما و همچنین انتصاب عزت‌الله ضرغامی به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوای عالی فضای مجازی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیام‌هایی جداگانه انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین انتصاب عزت‌الله ضرغامی به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوای عالی فضای مجازی را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: امیدوارم با مدد از سرمایه علم و تجارب ارزنده خود و عشق و ارادتی که به اسام عزیز، انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دارید در حفظ وحدت امت در عصر بیداری اسلامی موافق و پیروز باشید.

توفیقات بیش از پیش شما در هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه هرماه با مدیران مؤمن و انقلابی تحت توجهت حضرت بقیه‌الله الاعظم، علیه السلام، رهنمودهای حکیمانه نایب بر حق آن حضرت مقام معظم رهبیر حضرت امام خامنه‌ای عزیز خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز