خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

شکوری: صبا بعد از انتقال به قم روزهای خوبی نداشته است!

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۹۸

متاسفانه صبا در شرایط خیلی خوبی نیست چرا که مشکلات مالی بزرگترین ضربه را به این تیم وارد کرده است.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که تیم امروز صبا بیشتر جنبه رفاقتی پیدا کرده چرا که منابع مالی باعثشده رفاقتی درتیم بازی کنیم.

هادی شکوری با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار ما گفت: متاسفانه تیم در شرایط خیلی خوبی نیست چرا که مشکلات مالی بزرگترین ضربه را به این تیم وارد کرده و باعثشده بازیکنان بیشتر به خاطر رفاقت بازی کنند تا مسائل حرفه‌ای.

او بزرگترین مشکل این تیم را انتقال به قم دانست و افزود: تصمیم اشتباه انتقال تیم‌ها به دیگر استان‌ها در مورد صبا نیز جواب نداد و از زمانی که تیم به قم منتقل شده روزهای خوبی را در این باشگاه شاهد نبوده‌ایم. این نشان داد که این انتقال‌ها اشتباه صورت گرفته و به ضرر تیم‌ها بوده است.

مدافع سابق استقلال درباره پیش‌‌‌‌بینی اش از دربی هفتاد و نهم نیست، گفت: من در ۶ دربی حضور داشتم و در ۵ دربی بازی کردم، این دربی‌های اخیر مثل سال‌های قبل نیستند. قدیمترها دربی‌ها جذابیت‌های زیادی داشت و مردم نیز لذت بیشتری از حضور و تماشای دربی می‌بردند ولی در دربی‌های اخیر متاسفانه حساسی‌ها و حاشیه‌ها بر دربی اثر گذاشتند و آنطور که باید شاهد بازی های خوبی نبوده‌ایم.

وی همچنین متذکر شد: اگر در دربی هفتاد و نهم احتیاط چاشنی تفکرات دو تیم باشند باز هم ممکن است این بازی با مساوی به پایان برسد و چنانچه احتیاط را کنار بگذارند ممکن است بازی خوبی شود. من امیدوارم استقلال برنده این دیدار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز