خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

تابش: وضعیت مجلس طوری است که نمی توان در مورد وزیر علوم قطعی صحبت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۴۸

اینکه وزارت علوم با سرپرست و بدون وزیر اداره شود، باعثمی شود کسی نتواند تصمیمات بلندمدت که باعثرشد دانشگاه ها می شود، اتخاذ کند و به همین دلیل سرپرست تنها می تواند در خصوص مسائل کوتاه مدت و موسمی اظهارنظر و تصمیم گیری کند.

نماینده مجلس نهم با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، ضمن بازدید از غرفه ایلنا، به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدرضا تابش در خصوص وضعیت وزیر پیشنهادی علوم و نگاه مجلس به وی گفت: در حال حاضر وضعیت مجلس به گونه ای است که در مورد این مسئله نمی توان قطعی صحبت کرد.

وی افزود: از نماینده ها تقاضا دارم نسبت به مسائل کشور مسئولانه تصمیم بگیرند و جریان های سیاسی و نگاه های حزبی را به منافع ملی ارجحیت ندهند.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در ادامه تصریح کرد: اینکه وزارت علوم با سرپرست و بدون وزیر اداره شود، باعثمی شود کسی نتواند تصمیمات بلندمدت که باعثرشد دانشگاه ها می شود، اتخاذ کند و به همین دلیل سرپرست تنها می تواند در خصوص مسائل کوتاه مدت و موسمی اظهارنظر و تصمیم گیری کند. به همین دلیل فعالیت های عمرانی دانشگاه و مواردی که رسیدگی به آن در بلندمدت امکان پذیر است، در شرایط کنونی ممکن نیست.

محمدرضا تابش همچنین گفت: بی سرپرستی وزارت علوم باعثمی شود به دانشگاه ها ضربه بخورد و ظلم به دانشگاه است. مضاف بر اینکه ظلم به دانشگاه، ظلم به نظام است.

مشروح گفتگو با محمدرضا تابش را به زودی در صفحه سیاسی ایلنا خواهید خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز