خبرگزاری کار ایران

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان:

۴۶ هزار اولیای بی سواد دانش آموزان پالایش شده اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۰۶

عزم ملی و همگانی در رابطه با حل معضل بی سوادی در مجموعه آموزش و پرورش نیاز است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش گفت: عزم ملی و همگانی در رابطه با حل معضل بی سوادی در مجموعه آموزش و پرورش نیاز است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، صباحی با بیان اینکه بحثسواد آموزی یک فعالیت های اصلی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان افزود: مدیران باید همان نگاهی که به آموزش متوسطه، ابتدایی و پرورشی دارند به بحثسواد آموزی توجه داشته باشند.

خاطر نشان کرد: عزم ملی و همگانی در رابطه با حل معضل بی سوادی در مجموعه آموزش و پرورش نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان و دستگاهای دولتی برای ریشه کنی بی سوادی استفاده شود.

وی تصریح کرد: تا جایی که امکان دارد از معلمان مدارس برای سواد آموزی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: پالایش بی سوادان اولین قدم در بحثسواد آموزی است و در استان کرمان بحثپالایش نسبت به سالهای گذشته ۲۵ تا ۳۰ درصد رشد داشته است.

صباحی با اشاره به با سواد کردن اولیاء بی سواد در برنامه های آموزش و پرورش گفت: جمعیت اولیاءبی سواد دانش آموزان ۴۶ هزار نفر است.

وی پالایش، آموزش و ارزشیابی را از مهمترین مراحل سوادآموزی دانست و گفت: دستورالعمل جامع و کامل امتحانات سواد آموزی برای اولین بار تدوین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز