خبرگزاری کار ایران

نشان ویژه به خبرنگاران بر‌تر حوزه ایثار و رسانه اهدا می‌شود

کد خبر : ۲۲۳۲۳۲

نشان ایثار و رسانه در ۲ بعد مرتبط با ایثار شامل فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و فداکاری به مفهوم عام طراحی و اجرا و به اهالی رسانه اهدا می‌شود.

در نشستی چندجانبه که ظهر پنج شنبه، ۲۲ آبان ماه با حضور تنی چند از سیاستگذاران و علاقمندان عرصه فرهنگ و ایثار در سالن شماره ۱ محل نشست‌های جنبی نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، موضوع اعطای نشان و جایزه ویژه ایثار و رسانه به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، در این نشست که با حضور حسن محرابی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، سعید الفتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، ایرج گلشنی مدیر خانه فرهنگ ایثار و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار شد موضوع ضرورت رصد اخبار و گزارش‌های مرتبط با فرهنگ ایثار، تکریم خبرنگاران و رسانه‌هایی که به این امر مهم به نحوی برجسته و شایسته می‌پردازند مطرح و مقرر شد؛ نشان و جایزه‌ای سالانه تحت عنوان «نشان و جایزه ایثار و رسانه» تاسیس شود.

همچنین قرار براین شد که نشان ایثار و رسانه در ۲ بعد مرتبط با ایثار شامل فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار و فداکاری به مفهوم عام طراحی و اجرا شود.

تشکیل ستاد موقتی برای پیگیری و اطلاع رسانی این موضوع به تمامی رسانه‌ها و ایجاد زمینه برقراری ستاد دائم و شروع فعالیت دبیرخانه این نشان از دیگر مصوبات این نشست بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز