خبرگزاری کار ایران

مطبوعات استوانه‌های توسعه و پیشرفت هستند

کد خبر : ۲۲۲۹۴۶

بدون حضور رسانه‌ها هیچ اقدام جهشی در زمینه پیشرفت و توسعه صورت نخواهد گرفت، چرا که آن‌ها استوانه‌های این حرکت‌ها هستند.

وحید نوروزی شهردار منطقه ۱۸ در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران حاضر شد تا از غرفه‌های مختلف، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بازدید کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه رسانه‌ها نبض تپنده و نماد پویایی جامعه هستند، گفت: بدون حضور رسانه‌ها هیچ اقدام جهشی در زمینه پیشرفت و توسعه صورت نخواهد گرفت، چرا که آن‌ها استوانه‌های این حرکت‌ها هستند و می‌توانند افکار عمومی را به سوی پیشرفت سوق دهند. ما در بحثتعطیلی واحدهای آلاینده، ازبین رفتن بوی بد ناشی از پساب‌های صنعتی شرکت‌های لبنی و تعطیلی معدن شن و ماسه از همیاری بسیار مطلوب رسانه‌ها بهره بردیم تا بتوانیم شرایط زندگی بهتری را برای شهروندان ساکن منطقه ۱۸ به وجود بیاوریم.

وی مسئله فعالیت گاوداری‌ها در بخشی از منطقه ۱۸ را مشکلی قدیمی خواند و اظهار داشت: «بیشتر گاو داری‌ های فعال درسطح شهر که تعدادی از آن‌ها هم در منطقه ۱۸ فعال هستند عمری بالای ۵۰ سال دارند.

درباره انتقال این گاوداری‌ها با مالکان آن‌ها صحبت‌هایی شده است. به عنوان مثال، تنها یکی از همین گاوداری‌ها ۱۳۰۰راس گاوشیرده داردکه جابجایی آن‌ها به نقطه دیگر مستلزم زمان و یافتن مکان مناسب است. اما با مالک آنجاصحبت‌های سازنده‌ای داشته‌ایم و امیدواریم یکی از بزرگ‌ترین گاوداری‌های منطقه ۱۸ که در مجاورت بزرگراه آزادگان قرار دارد طی سال آینده از محیط مسکونی به بیرون از شهر انتقال یابد. علاوه بر اینکه زمین بزرگ گاوداری هم به یکی از سرانه‌های خدماتی، تفریحی و یا فرهنگی مورد نیاز تبدیل خواهد شد.

نورزی همچنین از خروج مراکز تفکیک زباله غیرمجاز خبر داد و افزود: «مسئله زباله دزدی یکی از مشکلات شهرهای بزرگ است که در مناطق مختلف تهران هم دیده می‌شود. اما نکته اینکه زباله‌های جمع آوری شده از دیگر نقاط تهران، در مناطق حاشیه‌ای و به صورت غیرمجاز تفکیک می‌شود. ما در تلاش هستیم تا محله تقی آباد که یکی از همین مراکز را در دل خود جای داده برای همیشه ساماندهی کنیم و محل تفکیک زباله‌ها را به خارج از شهر ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز