خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

نشست بررسی وضعیت مطبوعات ایران در غرفه ایلنا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۹۰

آزادی در ذات خود یک مسئولیتی دارد و هنگامی که ما قبول می کنیم فردی آزادی دارد باید بدانیم که خود فرد به مسئولیت این آزادی نیز توجه دارد.

نشست بررسی وضعیت مطبوعات در ایران با حضور بهزاد بهزادی مدیر مسئول خبگزاری ایسکا نیوز و سردبر سابق روزنامه اعتماد و کسری نوری سردبر روزنامه شهروند و سردبیر سابق روزنامه ایران در غرفه خبرگزاری ایلنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهزادی با اشاره به وضعیت امروز مطبوعات گفت: آزادی مهمترین بحثدر مطبوعات است و نمایشگاه امسال نیز به بحثآزادی مطبوعات توجه کرده است اما اینکه شعار امسال نمایشگاه آزادی مسئولانه است را من نمی توانم قبول کنم.

وی ادامه داد: آزادی در ذات خود یک مسئولیتی دارد و هنگامی که ما قبول می کنیم فردی آزادی دارد باید بدانیم که خود فرد به مسئولیت این آزادی نیز توجه دارد.

کسری نوری سردبیر روزنامه شهروند نیز با اشاره به سخنان بهزادی درباره آزادی گفت: آزادی مطبوعات یک حق است و حتی تمامی شهروندان نیز باید از آزادی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: اما گروهی تصور می کنند که دادن آزادی یک ا متیاز است و نه حق.
در این نشست همچنین پیرامون آینده مطبوعات در ایران و لایحه سازمان نظام صنفی که قرار است از طرف دولت ارائه شود بحثو تبادل نظر شد.

مشروح این نشست متعاقبا ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز