خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تصاویر علما و مفاخر آذربایجان شرقی در هریس افتتاح شد

کد خبر : ۲۲۲۷۸۶

طرح جامع موزه علما و مفاخر با هدف بازشناسی و آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان‌، با راه و روش بزرگان علم و عرفان و ‌نشر آموزه‌های متعالی قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تمام شهرستان های این استان اجرا می شود.

نمایشگاه تصاویر علما و مفاخر آذربایجان شرقی در شهرستان هریس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا طرح جامع موزه علما و مفاخر با هدف بازشناسی و آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان‌، با راه و روش بزرگان علم و عرفان و ‌نشر آموزه‌های متعالی قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اجراو در راستای این طرح از ظرفیت‌های غالب رشته‌های هنری و فضای مجازی بهره گرفته شده است.

بر پایه این گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نظر دارد تا فضای لازم را برای بهره‌مندی علاقمندان و اصحاب فرهنگ و علم و عرفان در سراسر استان از آثار فاخر این موزه فراهم آورد و در همین راستا نمایشگاهی از تابلوهای گرانسنگ این موزه‌ به صورت دوره‌ای در تمام شهرستانهای تابعه استان برپا خواهد شد که در همین راستا نمایشگاهی از این آثار در شهرستان هریس برپا شده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه تصاویر موزه علما و مفاخر آذربایجان شرقی با حضور حجه‌الاسلام قهرمان احمدی امام جمعه هریس، علی اکبر صفی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان هریس در محل اداره ارشاد این شهرستان، برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز