خبرگزاری کار ایران

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» نقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۷۳

خطیبی(روانپزشک در حوزه تحلیل رفتار متقابل)؛ سلطانی‌فر(مدرس علوم ارتباطات)؛ معتمدی(روانپزشک و متخصص مرگ‌شناسی) و امیر پوریا؛ نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» را بررسی می‌کنند.

نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد روز شنبه ۲۴ آبان ماه با حضور متخصصان حوزه‌های مختلف نقد و بررسی خواهدشد.

به گزارش ایلنا، ‌ خطیبی(روانپزشک در حوزه تحلیل رفتار متقابل)، سلطانی فر(استاد علوم ارتباطات و رسانه)، معتمدی(روانپزشک و متخصص مرگ‌شناسی)، امیر پوریا(منتقد هنری) و علیرضا نراقی(منتقد) در این جلسه نقد و بررسی، از ابعاد مختلف به موضوع مطرح شده در نمایش با نگاهی به تخصص خود، خواهند پرداخت.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۴ آبان ماه شروع می‌شود و جلسه نقد و بررسی ساعت ۱۹ در همان تالار استاد ناظرزاده برگزار خواهدشد.

نوید محمدزاده، ندا گلرنگی، الهه شه‌پرست، محمد‌هادی عطایی، آزاده صمدی، هومن کیایی، مینا کریمی‌جبلی، کیوان ساکت‌اُف، حمید رحیمی، شهاب‌الدین حسین‌پور، سینا بالاهنگ، محمد اشکان‌فر در این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» یکی از سه نمایشی است که با عنوان اجرای فصل جوان تماشاخانه ایران‌شهر، روی صحنه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز