خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور:

هلال احمر ساوه پتانسیل ایجاد مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۳۰

با توجه به برگزاری آموزشهای کشوری و امکانات و خدمات استان مرکزی این استان را در زمره استانهای شاخص کشور قرار داده است که باید با قابلیتهای بالای این استان تجهیزات و امکانات بیشتری به این استان اختصاص یابد.

کولیوند رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه امداد و نجات زرندیه با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا رئیس سازمان امداد و نجات گفت: با توجه به برگزاری آموزشهای کشوری و امکانات و خدمات استان مرکزی این استان را در زمره استانهای شاخص کشور قرار داده است که باید با قابلیتهای بالای این استان تجهیزات و امکانات بیشتری به این استان اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قابلیت مرکز آموزشهای تخصصی ساوه به تبدیل شدن به مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی کشور اشاره نمود و افزود: برای اولین بار در کنار آموزش های تخصصی توزیع بسته های آموزشی فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

کولیوند با اشاره به انتقال ستاد مرکزی امداد و نجات به شهرستان زرندیه گفت: این موضوع در دست بررسی و کارشناسی می باشد که در صورت قطعی شدن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

کردی فرماندار زرندیه در ادامه و در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات کشور خواستار ایجاد امداد هوایی و انبار امدادی در شهرستان زرندیه شد که کولیوند گفت: با توجه به مواصلاتی بودن شهرستان زرندیه و حضور صنایع و اقتصادی بودن شهرستان و همچنین پر تردد بودن این جاده ها باید از نظر امکانات و تجهیزات تقویت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز