خبرگزاری کار ایران

ساز جدایی مربی - بازیکن گیتی پسند؛

کشاورز: تصمیمم را گرفته ام / دیگری نمی خواهم مربی باشم / باشگاه اصرار کرد بمانم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۲۷

احساس می‌کنم که انجام دادن دو کار به صورت همزمان خیلی مشکل است، خصوصا اینکه مشکلاتی هم وجود دارد، گرچه نظر باشگاه این است که بمانم و اصرار دارند به همین شکل ادامه دهیم.

محمد کشاورز بازیکن مربی تیم گیتی پسند اصفهان قصد دارد تنها بازیکن این تیم باشد و کار مربیگری را کنار بگذارد.

به گزارش ایلنا، محمد کشاورز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه تصمیمش را در مورد آینده مربیگری‌اش گرفته است، اظهار داشت: ‌ احساس می‌کنم که انجام دادن دو کار به صورت همزمان خیلی مشکل است، خصوصا اینکه مشکلاتی هم وجود دارد، گرچه نظر باشگاه این است که بمانم و اصرار دارند به همین شکل ادامه دهیم اما من حالا تصمیمم را گرفته‌ام و تا نیم‌فصل بیشتر به کار مربیگری نخواهم پرداخت.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر قصدش این بود که دیگر به عنوان مربی - بازیکن در کنار گیتی‌پسند نباشد، ‌ چرا پس از استعفا در هفته هشتم مجددا به تیم بازگشت، تصریح کرد: ‌ برای اینکه باشگاه فشار آورد که بمانم. من آن زمان هم واقعا به این نتیجه رسیده بودم که نباید مربیگری کنم اما باشگاه شرایط را برایم توضیح داد که حس کردم اگر بروم، احتمال ضربه خوردن گیتی‌پسند وجود دارد. همچنن تک تک بازیکنان تماس گرفتند و خواهش کردند که بمانم و به همین دلیل دوباره به تیم بازگشتم.

کشاورز تاکید کرد: تاکنون سه - چهار مرتبه به مدیران باشگاه گفتم که دیگر نمی‌خواهم مربیگری کنم، که طاهری مدیرعامل باشگاه خواست به کار ادامه دهم، چند جلسه با هم داشتیم، اما این‌بار دیگر تصمیمم قطعی است و تا نیم‌فصل بیشتر مربی تیم نخواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز