خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

آموزش ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر ساعت از کارکنان شرکت گاز استان زنجان در شش ماهه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۱۸

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان, گفت: با بهره گیری از اساتید مجرب و کار آزموده و با برگزاری دوره های آموزشی به صورت کارگاهی و تیمی زمینه لازم برای آموزش با کیفیت و اثر بخش برای ۹۵۶ نفر از کارکنان فراهم شد.

مدیر عامل این شرکت گفت: در شش ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر ساعت برنامه آموزشی برای کارکنان شرکت گاز استان زنجان برگزار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان امروز با اشاره به اینکه واحد آموزش به عنوان یک واحد فعال و پیشرو با برقراری تعامل مستمر با سایر واحد ها و برگزاری دوره های مختلف فنی تخصصی، ایمنی، دوره های فرهنگی و… در جهت تامین نیاز های آموزشی موثر کارکنان رسمی و پیمانکاری و افزایش آگاهی و دانش کارکنان به صورت جدی گام بر می دارد؛ گفت: با بهره گیری از اساتید مجرب و کار آزموده و با برگزاری دوره های آموزشی به صورت کارگاهی و تیمی زمینه لازم برای آموزش با کیفیت و اثر بخش برای ۹۵۶ نفر از کارکنان فراهم شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در مسیر شغلی خود به منظور متناسب ساختن دانش، مهارت و بینش با نیازهای شغل مورد تصدی اعلام داشت: برگزاری دوره های فنی تخصصی با ۲ هزار و ۹۹۲ نفر ساعت و ایمنی با ۲ هزار و ۶۱۶ نفر ساعت به ترتیب بیشترین نفر ساعت آموزش را به خود اختصاص داده است.

مسئول آموزش شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه واحد آموزش علاوه بر برگزاری دوره های فنی و تخصصی، با هماهنگی کمیته فرهنگی در راستای تعمیق باورهای دینی کارکنان اقدام به برگزاری دوره های فرهنگی شامل دوره های آموزش قرآن کریم کرده است افزود: برگزاری سمینار آموزشی تحکیم خانواده برای خانواده های کارکنان در نواحی، برگزاری مسابقه سفره آسمانی و اعطای پاداش به منتخبین، برگزاری دوره آموزشی وصیت نامه حضرت امام(ره) و ارسال مطالب آموزشی از طریق اتوماسیون اداری برای تعمیق باورهای و آشنایی هر چه بیشتر کارکنان از دیگر اقدامات لازم در این راستا بوده است.

وحیده لطفی در پایان با بیان اینکه پرورش کارکنان ماهر نیاز به سرمایه گذاری در امر آموزش داشته و در این میان، نقش حمایتی مدیران مقوله ای اساسی و مهم است گفت: بالاتر بردن رشد علمی کارکنان، پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی در کارکنان از اهداف برگزاری این کلاسهای آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز