خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدعلی ابطحی در بازدید از غرفه ایلنا:

همچنان در جلسات مجمع روحانیون مبارز شرکت می کنم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۴۷۷

فعالیت های مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس آینده هنوز آغاز نشده است اما به نظر من آینده حضور گروه ها در انتخابات را بیش از هر موضوعی شورای نگهبان و تصمیمات این شورا مشخص می کند.

محمدعلی ابطحی با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری کار ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدعلی ابطحی در جریان این بازدید با اشاره به اینکه هنوز در جلسات مجمع روحانیون شرکت می‌کند، گفت: فعالیت‌های مجمع روحانیون برای انتخابات مجلس آینده هنوز آغاز نشده است اما به نظر من آینده حضور گروه‌ها در انتخابات را بیش از هر موضوعی شورای نگهبان و تصمیمات این شورا مشخص می‌کند.

وی همچنین در خصوص کیفیت بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: تصور بنده این است با توجه به اینکه فضا عوض شده و دیگر شرایط پر تنش گذشته وجود ندارد الزامات حضور در این نمایشگاه هم کمتر شده از سوی دیگر فضای جامعه بازتر از گذشته شده است و دسترسی به حوزه‌های مجازی راحت‌تر از گذشته شده است و دیگر نمایشگاه مطبوعات در فهم مردم از رسانه تاثیر آنچنانی ندارد.

مشروح مصاحبه ایلنا با حجت الاسلام ابطحی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز