خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام آشتیانی:

بایدسنت درمانگاه های صلواتی را در قم ترویج داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۴۵

قم نیازمند درمانگاه صلواتی ماهیانه است / برپایی کارهای خیریه مانند برپایی درمانگاه صلواتی می تواند به ترویج فرهنگ عاشورایی که همانا خدمت، ایثار و از خود گذشتگی است، کمک کند.

ایلنا: نماینده قم درمجلس شورای اسلامی گفت: باید سنت درمانگاه های صلواتی را در قم گسترش داد چرا که قم نیازمند درمانگاه صلواتی ماهیانه است.

به گزارش ایلنا از ستاد خبری درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز دربازدید از درمانگاه صلواتی سید الشهداء با اشاره به این مطلب اظهار داشت: وجود اینچنین درمانگاهی در روزهایی که بیشتر مراکز درمانی استان تعطیل می باشند آنهم بدون دریافت حتی یک ریال هزینه، امری خوب و ارزنده است.

وی با بیان این که برپایی کارهای خیریه مانند برپایی درمانگاه صلواتی می تواند به ترویج فرهنگ عاشورایی که همانا خدمت، ایثار و از خود گذشتگی است، هر چه بیشتر کمک کند، گفت: چون متولیان این کار خیر رزمندگان دفاع مقدس هستند و خود جلوه عاشورائیان را در دفاع مقدس تجلی دادند، همچنین وجود پزشکان و پرسنل پزشکی مؤمن و متعهد که در این روزهای عزیز، قید استراحت خود را زده و خود را وقف خدمت به مردم نیازمند و عزاداران حسینی نمودند، عمل آنها یک گام مؤثر در ترویج فرهنگ عاشورایی است.

حجت الاسلام آشتیانی افزود: من پیشنهاد می کنم که فلسفه ایجاد اینچنین درمانگاهی تنها به روزهای تاسوعا و عاشورا محدود نشود، بلکه این درمانگاه با همین تخصصهای متعدد، هرماه یک جایی از استان مستقر شود تا سایر افراد نیازمندی که بضاعت مالی برای امور درمانی خود ندارند، به آن مراجعه کنند.

وی گفت: ما حاضریم هرنوع کمکی که از دستمان برمی آید، برای تحقق این کار انجام دهیم.

محمد خامه یار مسئول هیئت امنای برپایی این درمانگاه نیز در پاسخ به این پیشنهاد اظهار داشت: ما از این پیشنهاد استقبال می کنیم ودر صورت اختصاص مکانی از سوی مسئولان استان، حاضریم این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهیم؛ کما اینکه در نظر داریم باتوجه به حضورگسترده زائرین ایام شعبانیه، در ایام نیمه شعبان نیز این درمانگاه را راه اندازی نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز