خبرگزاری کار ایران

حسین مظفر در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان؛

عقب نشینی از مصالح ملی و آرمان‌های ملت هرگز نباید صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۲۱

برای ما یقین است که هر نوع توافق میان ایران و ۱ + ۵ بدون توجه به مصالح و چارچوب‌های تعیین شده صورت نمی‌گیرد. ملت ایران باید ضمن حمایت از مذاکره‌کنندگان به آن‌ها هشدار دهند که همان مشی رهبری و تامین مصالح ملی را مورد توجه قرار دهند و دچار ساده اندیشی نشوند و به باج‌خواهی‌های طرف مقابل پاسخ منفی دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص توافق ایران و ۱ + ۵ و دیدگاه مجلس گفت: برای ما این یقین وجود دارد که توافق بدون توجه به مصالح ملی و چارچوب‌های تعیین شده توسط رهبری صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در خصوص وحدت ملی و فصل‌الخطاب بودن فرمایشات رهبر انقلاب گفت: ‌ طبیعی است همه سلائق را نمی‌شود یکی کرد وقتی صحبت از وحدت می‌شود منظور وحدت در اصول و مبانی است. وقتی ما دشمن و هدف مشترک داریم برای عزت و سربلندی کشور راهی نداریم و باید از سلائق جزیی خودمان بگذریم.

مظفر بیان کرد رمز و راز پیروزی ما وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران است و چیزی که توانسته تا الان ملت ما را از گردنه‌های پر فراز و فرود عبور دهد، استقامت، وحدت مردم و اطاعت از رهبری انقلاب اسلامی بوده است.

مظفر در پاسخ به این سوال که وحدت در موضوع هسته‌ای و مذاکرات جامع میان ایران و ۱ + ۵ چگونه باید باشد گفت: مساله هسته‌ای منافع و مصالح ملی را در پی دارد و طبیعی است باید در چارچوب خطوط قرمز و معیارهای ملی مذاکرات انجام شود و از آنجا که رهبر انقلاب از ابتدا از آرمان‌های ملت پاسداری و مراقبت ویژه‌ای کردند در این موضوع هم باید چارچوب‌های مورد نظر ایشان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مذاکرات در قالبی که رهبری تعیین کرده‌اند اشکال ندارد و عقب نشینی از مصالح ملی و آرمان‌های ملت هرگز نباید صورت گیرد. باید پاسخ باج خواهی‌های استکبار جهانی را قاطعانه دهیم.

حسین مظفر در پیان گفت: برای ما یقین است که هر نوع توافق میان ایران و ۱ + ۵ بدون توجه به مصالح و چارچوب‌های تعیین شده صورت نمی‌گیرد. ملت ایران باید ضمن حمایت از مذاکره‌کنندگان به آن‌ها هشدار دهند که همان مشی رهبری و تامین مصالح ملی را مورد توجه قرار دهند و دچار ساده اندیشی نشوند و به باج‌خواهی‌های طرف مقابل پاسخ منفی دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز