خبرگزاری کار ایران

روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان‌ماه؛

مسابقات انتخابی کشتی بزرگسالان استان اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۱۸

مسابقات کشتی انتخابی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان اصفهان، روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در سالن هفدهم شهریور برگزار خواهد شد و از همه کشتی‌گیران استان دعوت شده تا در مسابقات انتخابی استان حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد مجیری با بیان اینکه بر اساس تقویم مسابقات، وزن‌کشی رقابت‌ها روز چهارشنبه، چهاردهم آبان‌ماه، برگزار می‌شود، افزود: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان اصفهان بر اساس مقررات و آیین‌نامه‌های مسابقات کشوری و بین‌المللی برگزار خواهد شد و نفرات بر‌تر این مسابقات نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در مسابقات کشتی انتخابی بزرگسالان استان اصفهان روی خواهد داد، تجلیل از روسای پیشین هیأت کشتی است، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روسای پیشین هیأت‌ کشتی استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و از آن‌ها برای فعالیت دوباره در عرصه کشتی دعوت به عمل خواهد آمد.

رییس هیأت کشتی استان اصفهان همچنین با تاکید بر اینکه وفاق و همدلی نیاز کنونی این رشته ورزشی در استان است، تاکید کرد: از همه افرادی که دغدغه کشتی دارند دعوت می‌کنیم با حضور در فعالیت‌های مختلف، هیأت کشتی را برای پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در استان یاری کنند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با کمک تمامی کشتی‌گیران، مربیان، داوران و مسئولان، شرایط لازم را برای توسعه و پیشرفت کشتی اصفهان فراهم آوریم و به یاری خداوند متعال، با همدلی و وفاق شاهد روزهای بسیار درخشانی برای این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز