خبرگزاری کار ایران

هفته دهم بوندس لیگا؛

پیروزی خانگی بایرن بر دورتموند در آره نا / تداوم ناکامی های شاگردان کلوپ!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۱۲

شاگردان پپ موفق شدند مهمان خود را با ۲ گل بدرقه کنند تا همچنان تیم یکه تاز جدول رده بندی بودنس لیگا باشند.

دهمین هفته رقابت های بوندس لیگا با برتری بایرن مونیخ مقابل دورتموندی ها دنبال شد تا شاگردان پپ گواردیولا همچنان در صدر جدول یکه تازی کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های هفته دهم بودنس لیگا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آلیانس آره نا تیم بایرن مونیخ میزبان بوروسیا دورتموند بود که شاگردان پپ موفق شدند مهمان خود را با ۲ گل بدرقه کنند تا همچنان تیم یکه تاز جدول رده بندی بودنس لیگا باشند.

در این دیدار دورتموندی ها ابتدا با گل مارکو رویس در دقیقه ۳۱ سکوت را به ورزشگاه خانگی بایرن تحمیل کردند و نیمه نخست را نیز برنده به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم موسوم به نیمه مربیان این گواردیولا بود که نقشه های موفق تری را به شاگردان خود تزریق کرد و گل خورده را پاسخ دادند و حتی گل پیروزی بخش را نیز به ثمر رساندند. لوواندوفسکی در دقیقه ۷۲ بازی را به تساوی کشید و در ادامه ریبری که در نیمه دوم به میدان آمده بود یک پنالتی را برای تیمش گرفت تا روبن در دقیقه ۸۵ گل برتری را نیز به ثمر برساند تا ۳ امتیاز این بازی در حساب بایرنی ها ذخیره شود.

بایرن با این پیروزی با ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و دورتموند نگون بخت نیز با متحمل شدن هفتمین باخت فصل با ۷ امتیاز تیم شانزدهم جدول بوندس لیگاست.


نتایج عصر امروز بوندس لیگا به این شرح است:

هامبورگ یک - بایرلورکوزن صفر
هانوفر یک - فرانکفورت صفر
ماینتس یک - وردربرمن ۲
اشتوتگارت صفر - وولفسبورگ ۴
بایرن‎مونیخ ۲ - دورتموند یک

برنامه ادامه رقابت های هفته دهم به این شرح است:

یکشنبه ۱۱ آبان
مونشن گلادباخ - هافن هایم، ۱۸:۰۰

کلن - فرایبورگ، ساعت ۲۰:۰۰

پادربورن - هرتابرلین، ساعت ۲۰:۰۰
-

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز