خبرگزاری کار ایران

عابدینی پور:

صدای عزاداران حسینی به اقصی نقاط دنیا رسانده شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۲۹

انتظارات از شهر کریمه اهل بیت(ع) زیاد است، و به همین تناسب انتظارات از هیئات استان هم بالاست.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خادم الرضا(ع) یکی از بهترین هیئات در سطح کشور و حتی جهان اسلام است گفت: باید صدای عزاداران حسینی را به اقصی نقاط دنیا بخصوص جهان اسلام رساند.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از هیئت وکانون خادم الرضا(ع)، مهندس محسن عابدینی پور شهردار سابق قم، در حاشیه مراسم عزاداری هیئت خادم الرضا(ع) که با همکاری موسسه اعتباری کوثر در ورزشگاه حیدریان قم در حال برگزاریست، با بیان اینکه انتظارات از شهر کریمه اهل بیت(ع) زیاد است تصریح کرد: به همین تناسب انتظارات از هیئات استان هم بالاست و جوانان با شور و شعور خاص در هیئت خادم الرضا(ع) قم این انتظارات را برآورده کرده اند.

وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری محفل عزاداری در ورزشگاه حیدریان گفت: اینکه جوانان از گناه های آنچنانی باز داشته می شوند بسیار با ارزش و با اهمیت است و باید صدای این عزاداران را به اقصی نقاط دنیا بخصوص جهان اسلام رساند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خادم الرضا(ع) یکی از بهترین هیئاتی است که به صورت NGO اداره می شود اظهارداشت: این هیئت جوشیده از جوانان است و توسط آنان اداره می شود و به عنوان یک مجموعه ای که هیچ حمایتی از هیچ کجا ندارد جزو یکی از بهترین هیئات کشور و حتی در سطح جهان اسلام است.

عابدینی پور با اشاره به فعالیت های هیئت خادم الرضا(ع) در مقولات فرهنگی، ورزش وامور مربوط به خانواده ها خاطرنشان کرد: به شخصه هیئتی که اینگونه فعالیت های کشوری داشته باشد سراغ ندارم و از دست اندرکاران این هیئت قدردانی می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز