خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بررسی طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۷۰

طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، هجدهم آبان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، هجدهم آبان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا کاتب در نشست شورای اداری استان سمنان افزود: مواردی از جمله طرح تحول سلامت که جامعه انتظار دایمی شدن اجرای آن را دارد، حمایت از تولید در کشور به ویژه در صنعت و کشاورزی و تفویض اختیار به شوراهای برنامه ریزی استانها و شهرستان های کشور در این طرح مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در این طرح اختصاص بودجه عمومی به مناطق کمتر توسعه یافته از دو به سه درصد ارتقا یافته است و ایجاد توازن منطقه ای از دیگر موارد قابل تمرکز در طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت است.

وی با اشاره به اینکه سمنان در تخصیص اعتبارات استانی در سال جاری رتبه اول در بین استانهای کشور را دارد، خاطرنشان کرد: این استان سال گذشته در ردیف اعتباری بین استانها رتبه آخر را داشت در حالی که استان هجدهم کشور در کسب درآمدها است.

کاتب بر ایجاد بسترهای لازم از سوی دستگاه های اجرایی به منظور جذب سرمایه گذار در کشور تاکید و اضافه کرد: مدیران باید با عزم ملی که رهبری در شعار سال مطرح کرده اند حرکت کنند.

وی تصریح کرد: امروز باید با چراغ قوه به دنبال جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور گشت و حالا اگر سرمایه گذاری پیدا می شود دیگر نباید سنگ اندازی برای کارهایش انجام شود.

وی تاخیر در جذب سرمایه گذاران در استان سمنان، انجام حدود ۸۰ درصد از امور گمرکی واحدهای تولیدی مستقر در شهرستانهای گرمسار و آرادان در استان تهران به دلیل نبود ساختار اداری در آن شهرستانها، تاخیر در اجرای پروژه هایی که هنگام سفر مسوولان کشوری وعده می شود و لزوم وجود مدیریت لازم در هنگام کمبود بودجه را در این نشست مورد تاکید قرار داد.

نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تاخیر در تامین زیرساختهای آب و برق و گاز در شهر جدید ایوانکی در نشست شورای اداری انتقاد کرد و خواستار پیگیر جدی مسوولان در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز