خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛

عملکرد مسئولین ادارات آران و بیدگل باید متناسب با القاب دارالشهداء این شهرستان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۴۲

وقتی صحبت از شهرستان دارالشهدا، دارالقران، شهید پرور و ولایتی آران و بیدگل می شود، باید عملکرد مسئولین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان نیرباید متناسب با این القاب باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: وقتی صحبت از شهرستان دارالشهدا، دارالقران، شهید پرور و ولایتی آران و بیدگل می‌شود، باید عملکرد مسئولین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان نیرباید متناسب با این القاب باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «ابوالفضل معینی‌نژاد»، اولین فرماندار بومی شهرستان آران و بیدگل، درجلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، با اشاره به اینکه بدون تعامل و همکاری مسئولین، اقشار مختلف جامعه و احزاب نخواهیم توانست در توسعه و پیشرفت این شهرستان موفق شویم، گفت: با توجه به اینکه بنده خودم را وابسته به هیچ جناج و گروهی نمی‌دانم و سرباز ولایت هستم و از مسئولین ادارات این شهرستان انتظاردارم در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با جدیت بیشتر درجهت خدمت به مردم این منطقه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد مسئولین ادارات آران و بیدگل باید متناسب با القاب دارالشهداء این شهرستان باشد، گفت: وقتی صحبت از شهرستان دارالشهدا، دارالقران، شهید پرور و ولایتی آران وبیدگل می‌شود، باید عملکرد مسئولین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان نیرباید متناسب با این القاب باشد.

معینی‌نژاد حضور و همراهی مردم شهرستان آران و بیدگل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس را بی‌نظیر دانست و گفت: مردم این منطقه پس از ۸ سال دفاع مقدس درعرصه سازندگی کشور نیز حضوری فعال داشتند.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه مسئولین ادارات این شهرستان باید در خدمت به مردم جوابگوی خون شهداء باشند، گفت: امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده بتوانیم براساس رویکردهای کوتاه مدت و بلند مدت در توسعه شهرستان قدم‌های مثبت برداریم.

وی پیگیری در جذب تملک دارایی به عنوان رویکرد کوتاه مدت برای مسئولین ادارات این شهرستان را مورد تاکید قرارداد و گفت: از مسئولین ادارات انتظارداریم تا با حضور درجلسات و کمیسیون‌های شهرستانی و استانی به منظور دفاع از حقوق مردم شهید پرور این شهرستان و مصوبات کمیسیون‌ها تلاش کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام عملکرد پیشرفت‌ها و مشکلات ماهیانه مسئولین ادارات به فرمانداری را به عنوان یکی از انتظارات خود از اعضای شورای اداری این شهرستان عنوان کرد و گفت: از مسئولین ادارات انتظاردارم حضور مدیران و معاوان ادارات کل تابعه خود را به منظور رفع مشکلات به فرمانداری این شهرستان اعلام کنند.

وی برگزاری دوره‌های آموزش‌های تخصصی به منظور پویایی محیط ادارات را مورد تاکید قرارداد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل پاییز و نزولات آسمانی هستیم اعضای مدیریت بحران شهرستان درخصوص جلوگیری از سیلاب و حوادثاتفاقی آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین نسبت به جذب ۷۵ درصد اعتبارات تخصیص یافته در شهرستان آران و بیدگل هرچه زو‌تر اقدام کنند، گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ از طریق نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی انجام شده است امیدواریم مابقی آن هرچه زو‌تر جذب شود.

معینی‌نژاد فضای ایجادشده در شهرستان آران وبیدگل را نیازمند مدیرانی که تمام وقت در خدمت مردم باشند دانست و گفت: باید فضایی را در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاد کنیم که مردم احساس کنند که مسئولین درخدمت آنهاهستند.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مدیران پیگیری می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در مرزهای کشورمان با تهدیدات دشمنانی که قصد ضریه زدن به نظام را دارند روبرو هستیم ضرورت دارد مسئولین ادارات مقداری هوشیارانه‌تر از گذشته عرصه را مدیریت کنند.

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: مدیران ادارات باید به روابط عمومی‌ها در خبر رسانی رویدادهای شهرستان با اصحاب رسانه اهمیت بیشتری بدهند.

وی ضمن گرامی داشت سالروز ۱۳ آبان گفت: با توجه به اینکه ۱۳ آبان مصادف با تاسوعای حسینی است و ۱۲ آبان برگزارخواهد شد انتظارداریم همگان به منظورانزجار ازاستکبار جهانی حضوری فعال دراین مراسم داشته باشند.

جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل صبح امرور، شنبه، دهم آبان، با حضورنماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و هیئت‌های مذهبی این شهرستان در سالن شهید قاسم عربیان این شهرستان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز