خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع عزادارن حسینی زنجان:

عزت امروزی ثمره وفاداری به امام و رهبری، ایستادگی و استقامت در راه حق است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۲۰

عاشورا مدرسه ایمان و استقامت، وفاداری به ایمان الهی در سخت ترین شرایط ممکن است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد هر زمان باد از هر جهتی باشد به آن سو گرایش پیدا می‌کنند و در افکار و عقاید خود ثبات قدم ندارند و رنگ به رنگ می‌شوند و نان به نرخ روز می‌خورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید محمد حسن ابواترابی فرد شامگاه دیروز جمعه(۱۰مهر) در جمع مردم عزادار حسینی زنجان در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر با بیان اینکه باید درس‌های عاشورا را به خوبی فرا بگیریم در راستای تحقق این درس‌ها ثابت قدم باشیم، افزود: در پیمان بندگی با خداوند متعال محکم و استوار، عبد، صادق و ثابت قدم باشیم و این درسی است که باید از عاشورا بیاموزریم.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای پیشرفت و رشد خودمان دیگران را تخریب و تضعیف کنیم، ادامه داد: نباید برای اینکه قدمان چند سانتی‌متر بلند شود روی بدن، آبرو و حیثیت و شخصیت دیگری پا بگذاریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی می‌توانند در دنیا با سعادت و باعزت و با روح بندگی و عبودیت زندگی کنند که در انتظار بهترین مرگ باشند، ادامه داد: شهدای کربلا در حالی که در خون خود غلتیداند در انتظار ملاقات با خدواند هستند و عهد خود را با خدا هرگز نشکسته‌اند.

وی با اشاره به وصیتنامه الهی - سیاسی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) همواره منتظر بهترین مرگ بدون شکستن عهد و پیمان الهی بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری برای هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند ساعت‌ها فکر می‌کنند که آیا این تصمیم برای ملاقات شایسته با حضرت حق بهتر است و اگر تردید داشته باشند هرگز انجام نمی‌دهند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه مدیریت مبتنی بر رضای خداوند و متفکرانه و ارزشمند و مدبرانه مقام معظم رهبری، کشور را برای گذر و برون رفت از چالش‌های سخت سال‌های ۸۸،۸۹، ۹۰ و ۹۱ به خوبی هدایت و کمک کرد، افزود: کشور با کمک خداوند متعال، با مدیریت مبتنی بر توحید مقام معظم رهبری و با گذر از چالش‌های سالهای ۸۸ تا ۹۱ به تحقق حماسه قدرت آفرین ۲۴ خرداد سال ۹۲ رساند.

وی افزود: ملت ایران در عرصه مهم سیاسی در اوج وحدت و انسجام بدون کمترین اختلاف و برخورد حضور پیدا می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکرد برخی افراد در خصوص عدم برخورداری ثبات قدم در عقیده و تفکر، افزود: برخی افراد هر زمان باد از هر جهتی باشد به آن سو گرایش پیدا می‌کنند و در افکار و عقاید خود ثبات قدم ندارند و رنگ به رنگ می‌شوند و نان به نرخ روز می‌خورند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه افراد دارای عدم ثبات قدم در همه دوران تاریخ حضور داشتند، یادآور شد و افزود: سه جبهه سخت بر علیه خلافت حضرت علی(ع) از کسانی که ثبات قدم و عقیده نداشتند شکل گرفت.

وی کربلا را نتیجه شکل گیری جنگ ناکثین، مارقین و قاسطین عنوان کرد و با بیان اینکه این گروه‌ها باید به همه خون‌های تاریخ پاسخ بدهند، افزود: این گرو‌ه‌ها در اسلام انحراف ایجاد کردند و اسلام را تحریف کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز بااقتدار، با عزت و قدرتمند است، افزود: ایران اسلامی با عزت، با قدرت و بااقتدار است چون بدنه جامعه در گذشته همواره و در کنار رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بودند و امروز در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: عزت امروز ثمره وفاداری به امام و رهبری، ایستادگی و استقامت در راه حق است.

وی در پایان با تاکید توسعه و استحکام ارزش‌ها در جامعه افزود: توجه و توسعه و استحکام ارزش‌ها ابتدا باید توسط مدیران و مسئولان صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز