خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های مهنوش نادری در گالری اعتماد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۸۹

نمایشگاه آثار نقاشی‌های مهنوش نادری با موضوع «بوده‌ای بی‌مکان، باشندهٔ بی‌زمان» در گالری اعتماد افتتاح می‌شود.

نمایشگاه آثار مهنوش نادری با عنوان «بوده‌ای بی‌مکان، باشندهٔ بی‌زمان»، از روز جمعه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا۲۰ در گالری اعتماد افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه ۱۵ اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف از این هنرمند به نمایش در می‌آید. مهنوش نادری درباره این نمایشگاه و آثار به نمایش در آمده گفته است؛ آنچه در این آثار پیش روی شماست، تلاشی است برای نمایاندن ابعادی جدید ورای آنچه چشم‌ها برای دیدنش عادت کرده‌اند؛ یک تصویر از نگاه چند ذهن که بر روی هم می‌لغزند ویا شاید حرکت رویاوار در میان ابعاد ویا شاید چند جهان موازی در انتظار نگاه شما.

مهنوش نادری فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنر دانشگاه الزهرا و همچنین وی مدرس دانشگاه‌های هنر تهران از سال ۱۳۷۶تا کنون می‌باشد. آثار وی در نمایشگاه‌های انفرادی وگروهی بسیاری در ایران از جمله خانه هنرمندان ایران وگالری‌های نقش، مات، دریابیگی، کمال الدین بهزاد و… و همچنین در کشورهای دوبی، ایتالیا و… به نمایش در آمده است.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰به جزروزهای دوشنبه به گالری اعتماد واقع در خیابان نیاوران(باهنر) میدان یاسر، خیابان موسوی، خیابان بوکان، پلاک ۴ مراجعه ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۷۴۷۴۰۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز