خبرگزاری کار ایران

اجرای «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» در سالن حافظ

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۸۷

«وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» بازتولید دوباره ابراهیم پشت کوهی از نمایشی است که با همین نام(معروف به «دو پای آویزان») در سال ۸۷ اجرا شد. اجرای این اثر از ۱۸ آبان آغاز می‌شود.

نمایش «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی؛ از هجده آبان در تالار " حافظ " به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایش که در کلیت و ماهیت همان اجرای سال ۸۷ است، درشکل اجرایی یک فضای کلاژگونه‌ای دارد که متشکل از سبک مینی مال، رئالیست جادویی است و شعر نقش مهمی در این فضاسازی دارد.

«وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» بازتولید دوباره ابراهیم پشت کوهی از نمایشی است که با همین نام(معروف به «دو پای آویزان») در سال ۸۷ اجرا و اثر برگزیده جشنواره هجدهم تئاتر فجر شد.

شهروز دل افکار، عصمت رضاپور، الهام اسکندری، تینو صالحی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، نادر فلاح، هادی اسکندری، علی جوادی نیا، اسماعیل مرادی بازیگران این نمایش هستند.

بهرنگ عباسپور به عنوان(آهنگساز)، الهام شعبانی(طراح لباس)، عسل امین و سیما کهنمویی(دستیاران کارگردان)، علی جوادی نیا(مدیر صحنه)، مهدی آشنا واحسان کار(عکاسان)، فروغ سجادی(مدیر روابط عمومی)، روح الله زندی فر(مشاور امور رسانه ای) و امیر قالیچی(تبلیغات مجازی) دیگر عوامل این اجرا هستند.

پیش فروش این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز