خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام ماه محرم صورت می گیرد؛

جمع آوری نذورات مردمی در پایگاه‌های انجمن کلیوی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۸۱

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام از ۸ الی ۱۶ آبان ماه، اقدام به برپایی پایگاه‌هایی برای جمع آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در سطح شهر می‌کند.

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان، گفت: انجمن کلیوی زنجان در دو پایگاه امیرکبیر و امام‌زاده از همه مردم عزادار زنجان، تست فشار و قند خون به عمل می‌آورد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: این پایگاه‌ها در خیابان فردوسی روبه روی حسینیه اعظم زنجان، مسجد جامع(سبزه می‌دان)، نرسیده به امیرکبیر رو به روی مرکز بهداشت، چهارراه امیرکبیر جنب بانک قوامین و امام‌زاده جنب شورای حل اختلاف و سبزه میدان روبه روی بانک ملی مسقر هستند.

انجمن کلیوی زنجان در دو پایگاه امیرکبیر و امام‌زاده از همه مردم عزادار زنجان، تست فشار و قند خون به عمل می‌آورد.

همچنین این انجمن در این پایگاه‌ها برای آشنایی مردم با بیماری‌های کلیوی و پیشگیری از این بیماری‌ها، بروشورهایی تبلیغاتی که دارای توضیحاتی در مورد بیماری‌های کلیوی و علایم و نشانه‌ها و راه‌های پیشگیری از آن است را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد و توزیع قلک‌های پلاستیکی از دیگر فعالیت‌های این انجمن در این ایام است.

یادآور می‌شود احسان و نذورات جمع آوری شده از مردم عزادار زنجان صرف کمک به بیماران کلیوی نیازمند می‌شود.

بیماران کلیوی به ویژه بیماران دیالیزی به دلیل مشکلات بیماری و گذراندن عمر خود در زیر دستگاه‌های دیالیز از کار و فعالیت بازمی مانند و دارای مشکلات مالی و معیشتی هستند و انجمن کلیوی زنجان به یاری مردم و خیرین نیکوکار تلاش دارد تا آنان را در زمینه‌های درمانی و مالی همراهی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز