خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد:

تحصیل دانشجویان دکترا در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۷۹

کمک می‌کنیم تا دانشجویان دکترا یکسال بتوانند در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل کنند که آیین‌نامه آن هم از ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تدوین آیین‌نامه اعزام دانشجویان بورسیه به خارج از کشور تا یکماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورنا ستاری در حاشیه نشست خبری امروز خود با رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تیم همراهش با تاکید براینکه به ثبات بنیاد ملی نخبگان کمک می‌کنیم، گفت: همچنین کمک می‌کنیم تا دانشجویان دکترا یکسال بتوانند در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل کنند که آیین نامه آن از ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه این مطلب افزود: ما در خصوص رشته‌های علوم‌شناختی نانو و بایو اولویت بندی داریم و نیز درصدد هستیم دانشجویان را برای تحصیل در رشته‌هایی که امکان تدریس آن در داخل کشور وجود ندارد، بورسیه کنیم.

ستاری به سفر اخیر خود به روسیه اشاره کرد و افزود: بحثصادرات به روسیه یکی از مباحثاصلی سفر اخیر من به این کشور بود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: روسیه دارای بازار خوبی است، زیرا وقتی وارد بازار روسیه می‌شویم می‌توانیم با دیگر کشور‌ها مانند قزاقستان، بلاروس و سایر کشور‌ها در حوزه‌های پزشکی و تجهیزات پزشکی رقابت کنیم.

ستاری با بیان اینکه حمایت‌های معاونت علمی از بحثصادرات محصولات دانش‌بنیان چند مدل است، افزود: ما در تسهیل قوانین و حمایت از شرکت‌ها و معافیت‌های مالی گمرکی نیز بحث‌های جدیدی داریم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شایعاتی مبنی بر احتمال مطرح شدن وی به عنوان گزینه احتمالی جهت تصدی وزارت علوم این موضوع را به شدت تکذیب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز