خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۷۴

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: این همایش به منظور تعامل منسجم و مدبرانه میان رسانه و بسیج به عنوان دو مجموعه تاثیرگذار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالله جعفری امروز شنبه(۱۰مهر) با اشاره به برگزاری همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: این جشنواره در پی کسب موفقیت‌های ارزشمند همایش در سال گذشته امسال نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش به همت مراکز رسانه‌ای بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: معاونت روابط عمومی، قرار‌گاه بصیرت، بسیج صدا و سیما و سازمان بسیج رسانه در این زمینه همکاری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش در سطوح استانی نیز برگزار می‌شود، افزود: این همایش به منظور تعامل منسجم و مدبرانه میان رسانه و بسیج به عنوان دو مجموعه تاثیرگذار برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه این همایش به منظور ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و تعامل بیش از پیش میان بسیج و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی گسترده فعالیت‌های بسیج از دیگر اهداف است.

جعفری انسجام تشکیلاتی مراکز و مجموعه‌های رسانه‌ای بسیج را از اهداف این همایش دانست و خطرنشان کرد: انجسام و تقدیر از رسانه‌های بر‌تر با موضوع تبلیغ و تبیین فرهنگ و فعالیت‌های بسیج از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به شعار بسیج، رسانه و گفتمان ولایت به عنوان شعار این همایش تصریح کرد: پنج کارگروه در قالب این همایش در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، بسیج رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلامی آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی عناوین این همایش‌ها است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در پایان با بیان اینکه این همایش ۱۸ آبان ماه سال جاری و به صورت یک روزه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش با حضور صاحب‌نظران و کار‌شناسان حوزه علوم ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز