خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل در جلسه شورای اداری این شهرستان؛

انقلاب اسلامی ایران، نشات گرفته از آرمان سیدالشهداء(ع) است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۷۰

از بعضی مسئولین ادارات شهرستان آران و بیدگل که بدون هماهنگی درمحل کارشان حضورندارند و یا دیر در محل کارشان حضور می یابند، انتظارداریم به عنوان یک مدیرجهادی برای کارکنان خود الگو باشید.

امام جمعه آران و بیدگل گفت: انقلاب اسلامی ایران، وارثزحمات ائمه اطهار(ع)، تمام اولیای خدا و نشات گرفته از آرمان سید الشهداء(ع) پس از ۱۴۰۰ سال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «آیت الله سیدمحمد موسوی»، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، صبح امرور، شنبه، دهم آبان، در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، روسای ادارات و هیئت‌های مذهبی این شهرستان در سالن شهید عربیان برگزارشده بود، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از آرمان سیدالشهداء(ع) دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک سری اصول با کشورهای مسکتبر از جمله قطع با استکبارداخلی و خارجی تغییر کرد.

وی آزادی و برقراری جمهوری اسلامی ایران و قرارگرفتن ولایت فقیه در راس حکومت را حاصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران وارثزحمات ائمه اطهار(ع)، تمام اولیای خدا و نشات گرفته از آرمان سید الشهداء(ع) پس از ۱۴۰۰ سال است.

امام جمعه آران و بیدگل خطاب به مسولین ادارات این شهرستان با تاکید بر این که شما مسئولین تنها با کارکردن و مدیریت جهادی خواهید توانست این بار سنگین را به سرانجام برسانید تا در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشید، خاطرنشان کرد: یکی از الزامات مدیریت جهادی که توسط مقام معظم رهبری نامگداری شده نظارت دقیق، نظم و انظیاط و وجدان کاری است.

وی از نامگذاری هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر و اینکه کار شهداء نیر امر به معروف و نهی از منکر بود اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین منکر‌ها قطع کردن حکومت یزدیان و مهم‌ترین معرف‌ها حکومت صالحان است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ناکارآمد کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان است مسئولین باید با تلاش و خدمتگزاری بیشتر به مردم توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید براینکه مسئولین باید با رفاقت، همدلی و همکاری در توسعه و پیشرفت شهرستان آران و بیدگل تلاش کنند. گفت: از بعضی مسئولین ادارات شهرستان آران و بیدگل که بدون هماهنگی درمحل کارشان حضور ندارند و یا دیر در محل کارشان حضور می‌یابند، انتظارداریم به عنوان یک مدیر جهادی برای کارکنان خود الگو باشند.

آیت الله موسوی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب «ابوالفضل معینی‌نژاد» پس از ۱۸ سال به عنوان اولین فرماندار بومی شهرستان آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه ایشان از نیروهای مجرب و مقتدر است، حتما با همکاری افراد صاحب نظر، اهل تجربه و اعضای شورای اداری تحولی در شهرستان آران و بیدگل بوجود خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز