خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آبفای شهرستان ماهنشان خبرداد:

راه اندازی دومین دستگاه آب شیرین کن(RO) در شهر ستان ماهنشان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۲۲

جهت رفاه حال مشترکین دومین دستگاه آب شیرین کن(RO) راه اندازی شد.

رئیس اداره آبفای ماهنشان گفت: جهت رفاه حال مشترکین دومین دستگاه آب شیرین کن(RO) که بصورت رزرو بود راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمود همراز با اشاره به مطلب فوق افزود: شهر ماهنشان علاوه بر آب لوله کشی دارای دستگاه‌های آب شیرین کن(RO) یا اسمز معکوس بوده و فروش آب شیرین از طریق کیوسک‌های برداشت آب انجام می‌شود.

محمود همراز گفت: ماهنشان دارای ۳۰ کیوسک برداشت آب شیرین است که مشترکین با در دست داشتن کارت الکترونیکی از طریق این کیوسک‌ها آب برداشت می‌کنند.

رئیس آبفای ماهنشان تصریح کرد: هر ۱۰۰۰ لیتر آب شیرین به مبلغ ۱۵هزار ریال با شارژ کارت در اختیار مشترکین محترم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به دلیل درخواست بیمارستان ماهنشان و خانه‌های سازمانی دادگستری تعدادی از کیوسک‌ها برچیده شده و به این اماکن انشعاب آب شیرین واگذار شده است.

همراز به مراحل تصفیه آب اشاره کرد و گفت: آب خام پس از ورود به مخزن ۲ هزار متر مکعبی کلرزنی شده وارد دستگاه(RO) جهت تصفیه می‌شود.

وی در ادامه گفت: آب تولیدی وارد ۲ عدد تانکر به ظرفیت ۱۲ متر مکعب(۱۲۰ هزار لیتر) که به کیوسک‌های برداشت متصل است وارد شده و ذخیره می‌شود.

همراز به نحوه عملکرد این کیوسک‌ها اشاره و یادآور شد: کیوسک‌ها برداشت با کارتهای الکترونیکی که در اختیار مشترکین قرار دارد در هر مرحله حدود ۱۰ لیتر آب تحویل مشترک می‌دهد.

رییس اداره آبفای ماهنشان ضمن اشاره به کیفیت آب خاطر نشان کرد: میزان املاح آب توسط(ADS) سنج دستگاه اندازه گیری می‌شودکه زیر ۵۰۰ مطلوب بوده و اکنون آب ماهنشان با(ADS) حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ واحد در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز