خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

احزاب در دولت روحانی جان گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۰۸

احزاب با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جان تازهای گرفته است.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احزاب با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جان تازه‌ای گرفته است.

شهامت هدایت با بیان اینکه احزاب اصلاح طلب در انتخابات ۹۲ در تحقق حماسه سیاسی نقش آفرینی کردند، به خبرنگار ایلنا در اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم در انتحایات ۹۲ حماسه سیاسی را خلق کردند و دکتر روحانی را بعنوان رییس جمهوری ایران انتحاب کردند، زمینه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی هم فراهم شد.

وی افزود: احزاب اصلاح طلب همگام با شعار اعتدال دکتر روحانی، مشی اعتدال و میانه روی را پیش گرفتند در حال حاضر هم زمینه ارتیاط بین مردم واحزاب، نسبت به سال‌های گذشته تفاوت کرده است. به‌طوری که جامعه انجماد سیاسی به جامعه گرم سیاسی تبدیل شده است.

هدایت نشاط سیاسی در دولت روحانی را قبل ملموس دانست و گفت: وقتی دولت تدبیر و امید سرکار آمد نه تنها نشاط سیاسی بلکه نشاط اقتصادی هم در کشور فراگیر شد. مهار تورم، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، کاتالیزه کردن اقتصاد و مدیریت، توسعه نظام اجتماعی و آموزش از جمله سیاست‌های دولت تدببیر و امید است که برای مردم قابل لمس است. البته در آینده این نشاط در زمینه‌های دیگر هم تحول آفرین خواهد شد. بخصوص در سیاست خارجی در آینده شاهد تحول عظیمی خواهیم بود و جایگاه ایران اسلامی در میان کشورهای توسعه یافته بمراتب بالا حواهد رفت.

عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل افزود: خوشبختانه در این یکسال و نیم سیر صعودی تحولات اقتصادی و سیاسی بیشتر شده و باعثشده نور امید وتحول اقتصادی درست، علمی و اصولی طنین انداز شود.

این روزنامه نگار با بیان اینکه احزاب اصلاح طلب با دولت همگام و همراه است، تصریح کرد: احزاب اصلاح طلب به‌عنوان بازوان پرتوان سیاسی در تمام زمینه‌ها از دولت حمایت کرده ودر آینده نیز در انتخابات مجلس نقش اصلی خود را در پرشور کردن انتخایات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا خواهد کرد.

وی ارتباط منطقی و تعامل سازنده بین احزاب، دولت و مجلس رانشاط آور دانست و گفت: بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال ارتباط احزاب با دولتمردان و مجلسیان منطقی‌تر شده و این ارتباط باعثشده حرکته‌ای سیاسی از جمله برگزاری سخنرانی‌ها و همایش‌ها در چارچوب قانون ایجاد شود.

هدایت گفت: اگر نشاط سیاسی در جامعه نباشد، مطمئنا فساد در آن جامعه زیاد می‌شود. همچنانکه در دولت گذشته شاهد این اتفاقات بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز