خبرگزاری کار ایران

حضور تیم ملی والیبال در لیگ جهانی با شعار زیست محیطی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۸۷

والیبالیست‌ها با این حرکت نمادین دغدغه مهم زیست محیطی خود را اعلام می‌کنند / بخشی از فضای میادین ورزشی به این شعار های محیط زیستی اختصاص می‌یابد.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی، با شعار حمایت از حرکت‌های که به کاهش فرآیند تغییر اقلیم و خشکسالی کمک می کنند، حضور می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست؛ محمد درویش با اشاره به برگزاری چندین نشست با مسئولین وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدارسیون والیبال گفت: با موافقت محمدرضا داور زنی، رییس فدراسیون والیبال مسابقات سال آینده لیگ جهانی والیبال با شعار های محیط زیستی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ایران که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، شعار تیم ملی به کاهش فرآیند تغییر اقلیم و خشکسالی کمک می کند؛ خواهد بود.

درویش با تاکید بر اینکه یک شعار محیط زیستی نیز بعنوان شعار محوری تیم ملی والیبال خواهد بود، افزود: والیبالیست ها با این حرکت نمادین دغدغه مهم زیست محیطی خود را اعلام می‌کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: پیراهن تیم ملی والیبال در راستای این شعار و در حفظ محیط زیست طراحی می شود.

همچنین بخشی از فضای میادین ورزشی به این شعار های محیط زیستی اختصاص می‌یابد تا تماشاچیان بیش از بیش متوجه بحران های محیط زیستی قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز