خبرگزاری کار ایران

در اولین جمعه محرم و به یاد حضرت علی اصغر(ع)؛

همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۵ نقطه استان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۶۸

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی روز جمعه با حضور گسترده شیفتگان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت علی اصغر(ع) در ۲۵ نقطه استان سمنان برگزار شد.

در این همایش بزرگ و معنوی، هزاران نفر از مادران به همراه فرزندان خردسال خود و به یاد حضرت علی اصغر(ع) درفضایی حزن آلود و روحانی به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.

به گزارش ایلنا، این همایش بزرگ با حضور هزاران نفر از مادران و خردسالان سمنانی در سالن ورزشی الغدیر سمنان برگزار شد.

در این آیین که با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی و مداحی همراه بود، شرکت کنندگان به یاد حضرت علی اصغر(ع) به سوگواری، مرثیه سرایی، سینه زنی و عزاداری پرداختند.

مسئول همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی استان سمنان در حاشیه این همایش گفت: این آیین با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر از مادران و کودکان در ۲۵ شهر و روستای استان سمنان در حال برگزاری است.

عباسعلی طالب بیدختی افزود: امروز در این استان قریب هفت هزار دست لباس و سربند و نذرنامه ویژه شیرخوارگان توزیع شده است.

در آیین شیرخوارگان حسینی در سمنان امام جمعه مهدیشهر در خصوص فلسفه قیام عاشورا و شقاوت و سنگدلی دشمنان در صحنه کربلا که یزیدیان حتی به طفل شیرخواره شش ماهه‌ای چون حضرت علی اصغر(ع) نیز رحم نکردند سخنرانی کرد.

این همایش همزمان در بیش از چهار هزار نقطه در ایران و ۴۰ کشور جهان با شرکت ارادتمندان حسینی برگزار و یاد و خاطره شهید خردسال دشت نینوا حضرت علی اصغر(ع) گرامی داشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز