خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خواستار شد:

تلاش مضاعف برای اتمام پروژه های ساخت و سازهای دولتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۵۹

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خواستار تلاش مضاعف جهت اتمام و بهره برداری نهایی پروژه های در دست اجرای ساختمانهای اداری، دولتی و عمومی توسط این اداره کل شد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در بازدید از پروژه های در دست اجرای ساختمانهای اداری، دولتی و عمومی توسط این اداره کل خواستار تلاش مضاعف جهت اتمام و بهره برداری نهایی آنها شد.


به گزارش ایلنا از ساری، حیدر نوروزی در این بازدید عنوان نمود: مازندران یکی از توانمند ترین استان های کشور از لحاظ نیروهای فنی و مهندسی بوده و شرکت ها و مشاورین توانمند این استان در بسیاری از پروژه های ملی و حتی بین المللی در کشورهای همسایه در حال فعالیت می باشند.

وی از ایمنی، فناوری مناسب و مدیریت کیفیت به عنوان سه اصل تاثیر گذار در ساخت و سازها یاد کرد و خاطر نشان ساخت: باید برای بهره برداری نهایی پروژه ها همتی مضاعف داشت چرا که روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آنها مناسب نبوده و باید برای تسریع در اجرای آنها تلاشی مضاعف نمود.

نوروزی در خصوص عملیات اجرایی در دست اجرای این اداره کل در سطح استان تصریح نمود: هم اکنون این اداره کل بر اساس اعتبارات مصوب استانی و ملی، احداثساختمانهای اداری مورد نیاز دستگاه های اجرایی مشتمل بر ۵۴ پروژه ساختمان اداری از جمله فرمانداری ها(۸ پروژه)، بخشداری ها(۵ پروژه) کتابخانه ها(۱۱ پروژه)، مجتمع های فرهنگی(۷ پروژه) و بیمارستانهای دولتی فوق تخصصی(۴ پروژه) ساختمان ثبت احوال(۵ پروژه) را با اعتباری بالغ بر۴۹۰ میلیارد ریال در دست اجرا دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: با توجه به تامین اعتبار مناسب و کافی، پروژه های احداثساختمان انتقال خون استان و فرمانداری ساری شتابی مضاعف می گیرد.
گفتنی است احداثساختمان های بیمارستان بهشهر و ساری، مرکز انتقال خون استان، فرمانداری ساری، دامپزشکی استان، ثبت اسناد و املاک استان و بهسازی و مرمت خانه قدیمی کلبادی ساری از جمله پروژه های بوده که مورد بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز