خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر صحنه در گفتگو با ایلنا:

تعامل خوبی بین اعضای شورای اسلامی با شهردار صحنه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۲۱

خوشبختانه تعامل تمامی اعضای شورای اسلامی این شهر با شهردار صحنه مطلوب و قابل توجه است و همین امر باعثپیشرفت و توسعه کارها در زمان کمتری خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر صحنه اظهار داشت: علیرغم داشتن بسیاری از پتانسیل‌ها همچنان شهرستان صحنه از بسیاری امکانات محروم است.

قنبرعلی منصوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در صحنه گفت: همین عامل باعثشده است که بسیاری از تحصیلکردگان و نخبگان این شهرستان به مرکز استان و حتی استان‌های دیگر کشور مهاجرت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان صحنه، جای بسیاری برای توسعه و پیشرفت در سطوح مختلف دارد، تاکید کرد: بسیاری از مزایا را در صحنه داریم که در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه قابل مشاهده نیست، لذا باید بتوانیم به بهترین وجه ممکن از این امتیاز بهره ببریم.

منصوری در ادامه با اشاره به انتخاب شهردار این شهر، گفت: به نظر می‌رسد با آمدن کیومرثاسدی به عنوان شهردار به این شهر و نیز با توجه به سابقه و تجربه وی در امور شهری، باید در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در صحنه باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر صحنه تاکید کرد: خوشبختانه تعامل تمامی اعضای شورای اسلامی این شهر با شهردار صحنه مطلوب و قابل توجه است و همین امر باعثپیشرفت و توسعه کار‌ها در زمان کمتری خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهر صحنه در محل عبور و محور مسافران بسیاری قرار گرفته است، به همین منظور توجه به مبلمان شهری و زیباسازی از عمده برنامه‌های شورا و شهرداری این شهر می‌باشد، به همین منظور هماهنگی‌های خوبی در این باره صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز