خبرگزاری کار ایران

شامگاه گذشته؛

آیت الله رمضانی با آیت الله قربانی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۲۰

دفتر انتشارات نماینده ولی فقیه در گیلان، کتاب «مبارزه اسلام با خرافات» را چاپ و منتشر کرد.

شامگاه گذشته، آیت الله رمضانی، نماینده گیلان در مجلس خبرگان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رمضانی در این دیدار در گزارشی از وضعیت مسلمانان اروپا از جمله آلمان گفت: در آلمان ۶ میلیون مسلمان و در این ایام سوگواری مراسم عزاداری مفصلی در آلمان برپا می‌کنند.

وی ادامه داد: مخالفان اسلام با سرمایه گذاری‌های فراوان و کارهای تحقیقاتی و تبلیغاتی ۵ و ۱۱ ساله علیه فراعصری قرآن اقداماتی کردند و تلاش دارند قرآن را متعلق به یک دوره زمانی خاص معرفی کنند.

وی افزود: به همین دلیل امروز در اروپا دوهزار گروه(بدلی) داریم و در آمریکا هم همین تعداد(بدلی) وجود دارد و این آمار حاکی از آن است که در اروپا و آمریکا ۴۰۰۰ هزار گروه معنوی و اصلی وجود دارد.

رمضانی گفت: بولتنی موجود است که نشان می‌دهد انگلیسی‌ها چقدر در این زمینه‌ها فعال هستند و چگونه به هیئت‌های مذهبی توجه دارند و روی این مهم دارند کار می‌کنند تا با ترویج خرافه آن را از معنویت و حقیقت دور نمایند و در مورد(خرافات) مباحثمفصلی را عنوان می‌کنند.

وی گفت: تمایل مردم به معنویت سبب شده خرافات در اروپا رو به رشد باشد تا جائی گروهی از لندن به آلمان آمدند تا قمه زنی را آموزش ببینند.

رمضانی از نماینده ولی فقیه در گیلان خواست با توجه به اینکه کار تحقیقاتی می‌کنید برای آگاهی اجتماع به ویژه نسل جوان یکی از تحقیقاتتان را به جاری و فراعصری بودن قرآن اختصاص دهید که امروزه از نیازهای ضروری جهان است.

آیت الله قربانی نیز در این دیدار اظهار کرد: آخرین تحقیق من که حدود هشتاد درصد آن را انجام داده­ام پژوهشی نو درباره علوم قرآنی است.

وی ادامه داد: در این پژوهش ۱۰۰ویژگی برای قرآن یافتم که قرائات و مبارزه اسلام با خرافات و فراعصری بودن قرآن از جمله این ویژگی‌ها است.

وی افزود: دفتر ما اخیرا یکی از این ویژگی‌ها را با نام مبارزه اسلام با خرافات است چاپ و منتشر کرد.

در پایان این دو نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون وضعیت مجلس خبرگان بحثو تبادل نظر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز