خبرگزاری کار ایران

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

تذکر جدی به کریمی قدوسی در نشر صحیح اخبار

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۴۲

آقای کریمی قدوسی بر حسب سوءبرداشت از صحبت‌های آقای عراقچی در جلسه کمیسیون با اعضای تیم مذاکره کننده اظهاراتی را ایراد کردند که منجر به بازتاب‌های نامناسبی در عرصه داخلی و بین المللی شد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارت غیرمستند کریمی قدوسی درباره آخرین وضعیت توافق ایران و ۱ + ۵ در چارچوب مذاکرات هسته‌ای، گفت: آقای کریمی قدوسی بر حسب سوءبرداشت از صحبت‌های آقای عراقچی در جلسه کمیسیون با اعضای تیم مذاکره‌کننده اظهاراتی را ایراد کردند که منجر به بازتاب‌های نامناسبی در عرصه داخلی و بین‌المللی شد. لذا اعضای هیات رییسه صحبت‌های جدی با آقای کریمی قدوسی داشتند تا ایشان در نشر اخبار و مطالب دقت لازم را رعایت کنند.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که نمی‌خواست نامش فاش شود، طی گفت‌و‌گوی کوتاهی با ایلنا درباره اظهارات جواد کریمی قدوسی و ادعای او مبنی بر محتویات توافق نهایی ایران و ۱ + ۵، گفت: آقای کریمی قدوسی بر حسب سوءبرداشت از صحبت‌های آقای عراقچی در جلسه کمیسیون با اعضای تیم مذاکره‌کننده اظهاراتی را ایراد کردند که منجر به بازتاب‌های نامناسبی در عرصه داخلی و بین‌المللی شد.

این نماینده با تاکید بر اینکه باید گزارشات نشست‌ها بر اساس مستندات باشد، اعلام کرد: مواضع کمیسیون همواره مشخص است و به شکل دقیق‌تر می‌توان این مواظع را در مصاحبه سخنگوی کمیسیون و اعضای هیات رییسه نیز دنبال کرد.

وی در پایان به برخورد کمیسیون امنیت ملی با کریمی قدوسی اشاره کرد و افزود: اعضای هیات رییسه صحبت‌های جدی با آقای کریمی قدوسی داشتند تا ایشان در نشر اخبار و مطالب دقت لازم را رعایت کنند.

وی در پایان علاوه‌بر تکذیب اظهارت کریمی قدوسی درباره آخرین جزییات توافق ایران و گروه ۱ + ۵ در چارچوب مذاکرات هسته‌ای، اعلام کرد: آقای عراقچی و همچنین نمایندگان در آن جلسه یک سری پیشنهادات را مطرح کردند که صرفا جهت تبادل‌نظر بود وگرنه هنوز چیزی درباره توافقات به قطعیت نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز