خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور خبرداد:

تصویب آئین نامه تشویقی حمایت از مبتکران و مخترعان و نخبگان در دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۴۶

آئین نامه تشویقی جمایت از مبتکران و مخترعان و نخبگان در دانشگاه پیام نور تصویب شده است و در این آئین نامه حمایتهای خوبی برای دانشجویان مبتکر و مخترع در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی ترویج فناوری نانو در ساری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در مورد توجه به فناوری های نوین و جرکت علمی و در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال است.

کریم نجفی برزگر تاکید کرد: فعالیتهای علمی دانشجویان در جشنواره سراسری ترویج فناوری نانو مصداق بارز فعالیت فرهنگی است که با عزم ملی و مدیریت جهادی در تلاش هستند کشور ما در ردیف کشورهای توسعه یافته قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تجاری سازی مقالات و پژوهش های علمی اظهار داشت: دستاوردهای علمی دانشجویان باید با شبکه های اقتصادی و تولیدی ارتباط نزدیک پیدا کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دانشگاه پیام نور ظرفیت علمی بسیار بالایی دارد که موفقیتهای دانشگاه در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی نشان از وجود دانشجویان مستعد و اساتید باتجربه در این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور ۴ هزار عضو هیات علمی باتجربه و متخصص دارد که در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان نقش موثری دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور بر لزوم حمایت از پژوهش های علمی دانشجویان تاکید کرد و افزود: آئین نامه تشویقی جمایت از مبتکران و مخترعان و نخبگان در دانشگاه پیام نور تصویب شده است و در این آئین نامه حمایتهای خوبی برای دانشجویان مبتکر و مخترع در نظر گرفته شده است.

وی از میزبانی خوب دانشگاه پیام نور مازندران در این جشنواره تشکر کرد و افزود: استان مازندران از استانهای پیشرو در فناوری نانو است و نخبگان خوبی در زمینه فناوری نانو دارد و امیدواریم با استقرار دائمی دبیرخانه جشنواره دانشجویی ترویج فناوری نانو در دانشگاه پیام نور مازندران خدمات خوبی برای سایر استانها ارائه کند.

لازم به ذکر است در اختتامیه جشنواره از طرحها و مقالات برتر قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز