خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در یادواره شهدای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء: / تکرار /

هدف جمهوری اسلامی ایران، کسب قدرت در همه عرصه هاست

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۷

برای دستیابی به قدرت اقتصادی بزرگ و متکی به تولید کالا و خدمات با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، تمام امکانات اعم از ظرفیت استقلال سیاسی، نیروی انسانی دانشمند، دستیابی به منابع انرژی و موقعیت ژئوپلتیک را در اختیار داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در یادواره شهدای منطقه مرکزی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در اصفهان گفت: انسان عاقل در راستای کسب قدرت حرکت می کند و قرآن کریم این خواسته فطری بشر را تایید می کند.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: اسلام در اندیشه تربیت انسان مقتدر و قدرتمند است و اوج این قدرت در پیوند قدرت الهی محقق می شود و لذا کسی که علم و اراده اش به علم و اراده الهی متصل باشد قدرتمندترین فرد خواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تمام توان و اراده خود را برای اوج گیری این دو مقوله قرار داده است، اظهار کرد: دشمن نیز در مقابل تمام توان خود را برای تهدید حوزه علم و ایمان به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی کسب قدرت را برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی های کسانی که جز زبان زور نمی شناسند ضروری می داند و قرآن مجید نیز بر این مطلب تاکید می کند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قدرت زمینه بسط عدالت، جلوگیری از ظلم، ریشه کنی فقر، مقابله با تبهکاری و تجاوز است تا در سایه آن انسانیت نیز ظهور کند.

وی تاکید کرد: امروز هم حضور رهبر معظم انقلاب در سکانداری انقلاب اسلامی در همین راستاست و هیچ عامل دیگری در آن نقش ندارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت ها برای هدایت، ایجاد عدالت و مقابله با ظلم در جهان اسلام بهره می جویند و مردم نیز در کنار ایشان ایستاده اند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای در اولویت قرار گرفتن پدافند هوایی در نیروهای مسلح، افزود: توسعه علمی در حوزه پدافند هوایی و تبدیل این علم به فناوری و بهره گیری از تجربیات محافل علمی نقش موثری در تحقق این هدف دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد به تذکر پدافند هوایی ایران به پرواز ایساف و زمین گیر کردن آن در بندرعباس اشاره کرد و گفت: اقتدار پدافند هوایی ایران به گونه ای است که هواپیمای ایساف قادر به مخفی کردن هویت خود نشد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حرکت اقتصادی برای رسیدن به چند کشور برتر جهان، گفت: باید تلاش کنیم اقتصادی بزرگ و متکی به تولید کالا و خدمات با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را محقق سازیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به این نقطه تمام امکانات اعم از ظرفیت استقلال سیاسی، نیروی انسانی دانشمند، دستیابی به منابع انرژی و موقعیت ژئوپلتیک را در اختیار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز